TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jennifer
30-7-2010
|
19-1-2010 19:37:09
troost je.. ik denk dat trouwen gewoon altijd duur is :), ik laat mijn zussen voorlopen op de trouw, bruidskindjes kun je ze niet echt noemen aangezien 25 en 20. voor een huwelijksfotograaf in die regio kan ik je niet helpen. xxx
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
19-1-2010 19:51:30
Wij hebben de 2 dochtertjes van de broer van mn verloofde als bruidkindjes (3 en 5), maar als ik geen kleine kindjes in de familie had zou ik er geen nemen want volwassen bruidsmeisjes vind ik maar niks (niet slecht bedoeld naar degenen die dit wel doen he). Kvind bruidskindjes ook geen must eigenlijk, is gewoon schattig:-)
|
|
kelly
24-6-2011
|
19-1-2010 20:09:14
hey, ik heb ook 2 bruidskindjes. de dochter van mijn verloofde zijn zus (8jà , en mijn baby halfbroertje (dan gaat hij 2,5j zijn) daarnast loopt er een jongetje mee , dan gaat hij 16 jaar zijn , maar hij heeft een mentale beperking. En ik vond het leuk om hem ook een belangerijke rol te geven. Het is geen must om bruidskindjes te nemen , je kunt dat een beetje zien of er in de familie kindjes zitten... Ik heb het geluk dat ik de jongens niet hoef te kleden, mijn tante doet dit. Dus hoef ik enkel het meisje te kleden , en daar vind ik in de communie periode zeker en vast het perfecte kleedje voor !
Je kunt het huwelijks feest zo duur of zo goedkoop maken zoals je zelf wilt natuurlijk . Ik heb op een bepaald moment zo beginnen flippen dak met mijn familie ben gaan samen zitten . En samen zijn we op enkele ideetjes gekomen. In plaats van een typische grote feest zaal , die ronduit op het internet aangeprezen staat , hebben we eens navraag gedaan bij vrienden , en uiteindelijk hebben we een heel leuke feestzaal gevonden net boven een brasserie in knesselare. Als we alles uitrekenden , was de prijs die we zouden betalen voor heel te feest , ongeveer gelijk aan het voorschot van de feestzaal die we eerst op het oog hadden. Dus op de feest zaal hebben we uiteindelijk wel redelijk wat bespaard. Daarnaast waren we eerst enkele fotografen afgegaan , en man wat ze allemaal niet durven vragen ! We zijn bij enen geweest ... die vroeg 2500 euro ! da is bijna de prijs van heel ons feest mét receptie ! Dus een foto reportage hebben we wel dag gezegd. Nu zijn we op het idee gekomen , we hebben iemand in de familie die al eerder op een huwelijk heeft gefotografeerd. Hij heeft ook professioneel apperatuur. Dus kunnen we hem vragen om dit te doen . Dan gingen we gewoon kijken om een fotoshoot te houden van een uurtje of zo , en dan konden we nadien kiezen welke fotos er ontwikkeld werden. Dit kwam bij een fotograaf hier in de buurt op iets van een 75 euro voor de shoot. Dan hebben we nadien alles zelf in de hand wat we willen ontwikkelen natuurlijk .
groetjes kelly 25/6/2011
|
|
Petroeska
16-4-2010
|
19-1-2010 20:11:14
heykes
Wij trouwen in april en wij hebben ook geen bruidskindjes, kvind dit eigenlijk niet echt een must. Ook vooral dat er terug kosten bijkomen ( is nu niet een reden waarom wij het niet doen) vb de kleertjes, de schoenen, ...
Ken dat gevoel dat het kostelijk is. Wij betalen ook alles zelf en ik moet eerlijk bekennen, ik overweeg toch heel veel en vraag toch offertes en vergelijk heel goe.Sommig dingen laat ik ook achterwege en andere zaken doe ik gewoon zelf als het lukt.
veel plezier Petroeska
|
|
Erna
19-2-2010
|
19-1-2010 21:35:47
Informeer eens bij fotograaf Filip Mestdagh uit Tielt. Wij betalen 375 € voor 6 uren, alle foto's op dvd in hoge resolutie. Hij maakte ook onze uitnodigingen met foto (genomen door hem) en we betaalden slechts 1 € per stuk.
Erna Nog 31 dagen!
|
|
Nathalie
7-8-2010
|
19-1-2010 21:39:13
Hallo,
Inderdaad, een huwelijk is kostelijk!! Wij hebben zelf 4 kids, dus zij zijn onze bruidkinderen. Maar wij kopen daarvoor kleren bij C&A, niet duur maar wel mooi! De uitnodigingen heb ik gekocht bij de drukker, maar ik print ze zelf. En ik draag er zoveel mogelijk rond, geen postzegels verspillen! Mijn kleed kost ook niet meer dan € 500! Een fotograaf heb ik gezocht via een zoekertje op kapaza. Ik heb iemand gevonden die heel de dag foto's maakt voor € 150. Ik krijg alle foto's op een cd-rom, en dan maak ik zelf een album. Dat heb ik voor mijn zus ook gedaan. Zo besparen wij een beetje! Succes!!
Nathalie 07/08/10
|
|
Véronique
31-7-2009
|
20-1-2010 18:11:10
Wij hadden geen bruidskindjes. Als leerkracht zijnde, waren er al genoeg kindjes in de kerk. En was ik blij dat ik eens voor één keer ze niet zelf in de hand moest houden die dag! Lekker zorgeloos genieten!
Groetjes,
Véro
|
|
christ
|
20-1-2010 19:02:58
Vele huwelijken zijn zonder bruidskindjes...
Ikzelf ben van Ardooie en vorm samen met mijn collega Lieven het duo achter www.huwelijksfotografie.info
Wij werken reportages af van kapster tot einde receptie voor 700 euro, incl BTW
Hiervoor krijg je een DVD box met: - DVD's met foto's in hoge resolutie - DVD met een slideshow om te bekijken op TV - 50 km vervoersonkosten inbegrepen - 2 ervaren, discrete en gemotiveerde fotografen
Maak gerust vrijblijvend een afspraak om meer voorbeelden te zien, onze werkwijze te bekijken en ook uw vragen af te vuren...
Greetz, Christ Vilez
|
|
Toon
|
21-1-2010 11:54:05
Beste Sonia,
Graag had ik MaximuZ even aan u voorgesteld. Wij zijn jonge gedreven fotograven met een passie voor fotografie. Neem gerust een kijkje op www.maximuz.be Ook werken wij samen met een Hair and Make up artist waardoor wij u een totaal pakket kunnen aanbieden voor een aantrekkelijke prijs.
Met vriendelijke groeten,
Toon 0495/23 69 21 www.maximuz.be
|
|
Joke
|
30-1-2010 13:12:33
Beste Sonia,
Proficiat met jullie verloving. Ik ben zelfstandige in bijberoep en maak een trouwreportage met een zeer kwalitatief digitaal afgedrukt fotoalbum + de foto's in hoge resolutie op DVD. Dit voor 600 à 700 € (afh van jullie wensen).
Om voorbeelden te zien, kan je een kijkje nemen op de volgende link : http://www.flickr.com/photos/47040479@N05/sets/72157623...
Vragen mag je altijd mailen naar mojo7@live.be.
Tot binnenkort misschien...
|
|
kathy
20-8-2011
|
20-9-2010 15:20:22
dag sonia
ik zag in in een ander bericht dat je de prijzen zoekt van maggie sottero
je kunt die vinden op de site van de honeymoonshop
de ene dat ik gezien had koste van 2000 tot 2500 euro
ik hoop dat je met deze geholpen wordt
met vriendelijke groeten
kathy
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|