Terug naar overzicht
Hey, wij hebben onze uitnodigingen besteld bij D & A omdat we ons goed voelen bij deze mensen. Ik heb helaas nog geen resultaat, dus daar kan ik nog niets van zeggen. Normaal krijgen wij deze week onze proefdruk. Van de 3 drukkers waar wij prijs bij hebben gevraagd zijn zij de goedkoopste. Hopelijk heb je hier wat aan?
Hey T,Ja dat helpt hoor! Hoe lang op voorhand hebben jullie besteld? Wij zouden gewoon een kaartje nemen van Buromac, maar over de prijs hebben we geen enkel idee...GroetjesStephanie
Hey Stephanie ,Ik was eerst bij Ava gaan kijken/horen en vondt daar een huwelijksuitnodiging naar mijn zin ( eentje van buromac) . En heb geinformeerd bij D&A naar dat zelfde kaartje en dat hadden ze. Nu heb ik voor D&A gekozen omdat de druk kosten toch wel voor de helft goedkoper daar zijn. De prijs van het kaartje blijft hetzelfde , maar alles waar je iets of wat op kan besparen is toch goed meegenomen eh ;-)Grtjs Wendy
Kunnen jullie eens een site geven van die D&A? Lijkt me wel interessant. Waar zitten die ergens?Groetjes
www.huwelijkengeboorte.be
We hebben onze kaartjes bij D&A besteld. Echt niet duur en snelle service.
Hebben die een website D&A ?
De website heb ik hieronder vermeld: www.huwelijkengeboorte.be