Terug naar overzicht
Elswij trouwen wel op 1 dag zowel voor de wet als de kerk... dus bij mij wordt het vanzelfsprekend mijn kleedje.Mijn nicht trouwde ook op 2dagen, zij heeft 2keer haar trouwkleed aangetrokken!Mijn zus heeft dan weer een eenvoudig jurkje gekocht voor het burgerlijk huwelijk. Moest ik het zijn zou ik ook iets eenvoudigs kopen, dat ik achteraf zeker nog zou kunnen dragen!succes!
Ik heb in de Solden in Moggy's een leuk kleedje gevonden.Het is nu het moment om zoiets te kopen, aangezien al die "galakleedjes" die verkocht werden voor oudejaar nu sterk afgeprijsd zijn.Het mijne kostte uiteindelijk maar 31€.Het is een lichtblauw kleedje in zo van die blinkende stof. Stapless, met rok tot aan de kuiten ongeveer en onderaan komt er nog een boordje tule van onder de rok.Er is ook een stola bij in dezelfde stof, die ik misschien ga gebruiken om zo'n halterschouderbandjes mee te maken, maar dar weet ik nog niet zeker.
ik bedoelde natuurlijk strapless ;-)
oja, en het is natuurlijk iets wat ik achteraf nog kan gebruiken, als ik zelf bvb genodigde ben op een huwelijk, of voor oudejaar,...(dit is mijn laatste antwoord, echt :-D )
Ik trouw ook op een andere dag voor de wet. Ik ga een leuk kleedje zoeken dat ik achteraf nog kan dragen op andere feestjes, en eventueel op 't werk enzo.Mijn budget is maximum 100euro, het echte trouwkleed kost al genoeg:-)
Hey, Voor ons burgerlijk huwelijk ben ik ook een leuk kleedje gaan kiezen. ik wou het ook niet te veel laten kosten omdat het huwelijk voor de kerk mét de bruidsjurk er ook nog aankomt en ook al genoeg zal kosten! Ik ben langs geweest bij AnneSophie outlet winkel voor suitekleding in Kraainem. Zeker de moeite. Je kan er gewone stijlvollere kleedjes vinden of echte suitekleding. Als je je kleed maar één keer wil aandoen en nadien terugbrengt krijg je 50 tot 70% van je kleed terugbetaalt. Je kan het ook gewoon houden, dat beslis je zelfZeker een aanrader!groetjes, Evi
Hallo,Waarom trouw je niet in je trouwkleed?Zo heb je er meer plezier van en het is zo veel leuker...Een sjiek kleedje doet je toch bij elke speciale gelegenheid al aan, een trouwkleed niet dus... En je geeft elkaar dan toch ook een beetje 2x een Ja-woord dus een specialere dag dan dat ga je normaal gezien in je leven toch niet meer meemaken...Alvast veel plezier en succes.Gr.Tess
Wij zijn ook in september al getrouwd voor de wet en ik had voor de burgerlijke trouw een cocktailkleedje in grijze blinkende stof dat ik achteraf nog kan aandoen voor feesten. Mijn trouwkleed wou ik toch nog een verrassing houden voor de kerkelijke trouw. Ik kreeg zeer veel positieve reacties en mijn zus heeft het al eens geleend. Veel succes!Marian 08.05.2010