Terug naar overzicht
Bij ons krijgen alle kindjes een houten bloemetje in een zakje met snoepjes :-)Bij zeeman vind je vaak kleine spelletjes voor minder dan 1€ om mee in zo'n zakje te stoppen!
Mijn zus is lereares in het 4de leerjaar.zij wist dat al de kinderen uit haar klas aanwezig zouden zijn in de kerk, en zij heeft tegen het einde van de viering buiten een mini-bar laten plaatsen (door collega's) met kinderchampagne!! Het was wel leuk voor de kids!!SuccesNathalie07/08/10
wij hadden kleine houten blokfluitjes met daaraan een zakje bruissuiker, witte hartjes, alles kwam van bij AVA.
bij de bart smith in de solden : knikkerzakje (volgepropt met snoep)en speelgoedjes hieraan bevestigd. Ik verwachtte niet zovele kindjes dus dan heb ik mij ook een beetje laten gaan ;)
Ik was aan het denken aan een tasje gevuld met allerlei leuke spullen, zoals een bruidsbellenblazer, een balloon, kleurplaten met bruidsafbeelding, potloodjes en een kleine spelleke en natuurlijk wat snoep! Dit kan je zeer goedkoop houden door in de Action ofzo te gaan winkeln.
Wij laten een ijsjeskar komen, het dan ook zomer...
Ik denk dat ik zo van die echte snoepzakken ga maken. Heb die zakken deze week in AVA gezien. En ga daaraan nog een speeltje bevestigen, weet nog niet wat, misschien een bellenblazer.Mandy10/04/2010
Wij hadden zakjes met van die suiker-hartsnoepjes (gekocht in Makro). Eraan hing een stempelstift (Kruidvat). Dit heeft ons €34 gekost voor 100 zakjes (veel kleine nichtjes en neefjes + vorig jaar was ik leerkracht van 2 klassen, 2 duo-banen, dus ja... veel kindjes, veel zakjes). Je kan het dus echt wel goedkoop houden als je wil.Groetjes,Véro
@ Nathalie: als kleuterjuf vind ik dit een super-idee! 'k Ga het onthouden voor onze grote dag...Groetjes, Marijke10/07/2010www.frederikenmarijke.be
Wij geven een bellenblazer aan de kids. We kopen een gewone witte bellenblazer en laten er een gepersonaliseerde sticker voor drukken.
Alvast bedankt voor alle reacties! We zullen eens gaan neuzen in de AVA, Zeeman en Action in de buurt!