Terug naar overzicht
Hoi daisy,Wij trouwen 7 mei, en ik heb sinds vorige week mijn uitndodigingen, we zijn ze nu stillekes aan het ronddelen.Ik heb ze wel niet besteld bij een drukker ofzo onze buurjongen had ze gemaakt, hij is hiermee begonnen rond begin december en eind december zijn ze naar een grootschalige drukkerij gegaan.Veel plezier xxx Liesbeth
Ik zou zeggen twee maanden op voorhand. Dat is niet te lang en dan kunnen ze bevestigen tegen dat de eerste maand voorbij is.Groetjes
Wij trouwen op 10 september, dus ook redelijk in het begin. wanneer we er juist aan beginnen weet ik nog niet...(tips welkom)het ontwerp zit al in m'n hoofd, nu is het alleen nog verwezenlijkt krijgen. Ik dacht van de uitnodigingen klaar te hebben tegen eind mei en ze begin juni rond te beginnen delen. Goed op tijd, maar we zitten met de maanden juli en augustus hé, waarbij nogal wat mensen op vakantie gaan. Dan hebben ze ruim de tijd....als ze het niet vergeten met al hun vakantieplannen...
hoi,wij versturen de onze ook 2 maanden ervoor, als je het nog vroeger doet dan gaan veel mensen het gewoonweg vergeten denk ikgrtss
Hey TWij trouwen ook op 10 september!Bij ons is het in Zemst te doen, bij jullie?Wij gaan onze uitnodigingen ook begin juni versturen, om dezelfde reden die jij aangeeft. In juli en augustus zijn er inderdaad veel mensen weg en we zouden graag hebben dat ze ervoor al weten of ze er gaan zijn op 10 september. Ook omdat sommige mensen vaak nog een last minute boeken voor september... Als ze dus op tijd op de hoogte zijn, kunnen ze er rekening mee houden he.Jaja, 't is een heel gedoe. ;-)
Hey Katrien, wij trouwen in Merksplas...ergens een uithoekje van de Noorderkempen...
Wij trouwen op 11 september en we zijn ook van plan om onze uitnodigingen vroeger te sturen dan de gewoonlijk 8 weken. Ik wil ze opsturen rond half juni. Vroeger durf ik niet uit schrik dat de mensen het gaan wegleggen en vergeten.groetjes,Sylvie
Hey,Wij trouwen 29 mei en gaan normaal vanaf half februari de eerst uitnodigingen beginnen uit te delen.@T: wij trouwen in Beerse, dus ook in da uithoekje van de Noorderkempen...GroetjesKim
Hoi iedereen, Als pas getrouwd bruidspaar kunnen we jullie zeggen dat het niet veel uitmaakt of je 8 weken op voorhand ofzo je uitnodigingen verstuurd. Zorg er wel voor dat je ongeveer 2 weken voor de trouwdag ten laatste een antwoord verwacht. Wij hebben ervoor gekozen om onze uitnodigingen 6 weken op voorhand te versturen (verstuur ze idd niet te vroeg want dan vergeten mensen het al wel eens). En maak jullie geen illusies, je zal nog altijd een telefoontje moeten doen naar mensen die gewoon de moeite niet nemen om te bevestigen. Groetjes