Terug naar overzicht
Bij ons nog 88 dagen, aftellen dus :)Heb wel nog een aantal zaken te regelen, maar er is nog tijd voor!
Jammer genoeg heb ik nog 199 dagen te gaan!! Al gaat de tijd wel snel voorbij hé!
en ik????Nog 17 dagen...........groetjes
Dag CynthiaVoor mij nog iets meer dan 100 dagen (108 om precies te zijn), maar de stress begint ook al serieuze proporties aan te nemen, want er moet toch nog één en ander gebeuren en heb me voorgenomen dat ik de maand ervoor een "gerust" gemoed wil (voor zover dat mogelijk is).in ieder geval nog veel succes! we moeten genieten van de voorbereiden want doen dit maar één keer in ons leven hé (hopelijk :-))groetjes,Annelies
bij ons nog 78!eens die 100 gepasseerd gaat het ongelooflijk snel hoor!
Hey Cynthia,Bij ons morgen ook nog 100 dagen !!!!!!!Alle, dat is onze trouw voor de wet, ons feest is op 1 mei.Veel aftelgenot !TINA
Ook hier nog 101 dagen, maar onze burgertrouw is al in minder dan een maand! Het zal er allemaal erg snel zijn, als ik mijn voorgangsters moet geloven vliegen die laatste 100 dagen voorbij... Enfin, het mag nu ook wel gaan komen!Alexandra
Hier nog 80 dagen te gaan... 'T zal er sneller zijn dan we denken!Af en toe begin ik nu toch ook wel eens stress te krijgen hoor!Ik zou al mijn kleinigheidjes voor de kinderen voor aan de kerk willen gaan kopen, maar mijn ventje vind het nog veel te vroeg. Maar vind het net handig om dat al in huis te hebben...Moeten jullie nog veel regelen?Mandy10/04/2010