Nu Online
Momenteel zijn er 350 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Mireille over notaris

22-11-2005 7:34:37
Hey Mireille,

wij gaan bij de notaris een aangepast contract laten opstellen, je hebt verschillende mogelijkheden en ik heb bij de dood van mijn vader wel gezien dat mijn moeder er goed aan gedaan had niet het meest standaard contract te kiezen... Maar je bent dit niet verplicht, je kan ook altijd eens gaan horen bij de notaris hé...

groetjes,
Els

Els
1-4-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 356

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik22-11-2005 18:42:53

Hey Els,

Dus ik begrijp dat je bij een huwelijk in belgie een contract krijgt? Of moet ik het zo niet zien dan?
Ik kom namelijk uit Holland en daar is dat niet....

Groetjes Mireille

Els
1-4-2006
 Meld misbruik22-11-2005 19:19:07

oh jawel hoor, mijn vriend is Nederlander, en hij vertelde me dat je zowieso in gemeenschap van goederen trouwt (dacht ik), als je geen ander contract laat opstellen, dus eigenljik is er altijd wel een contract, maar dat stel je dan zelf niet op!

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik22-11-2005 22:09:42

Hey Els,

Ja dat is waar ! Je trouwt als je niks onderneemt in gemeenschap van goederen, dat klopt maar daarvoor hoef je niet naar de notaris dat is gewoon zo.
Bedoel je dat dan ook in België?
Dan snap ik het .... -:)

Els
1-4-2006
 Meld misbruik23-11-2005 12:43:13

idd ;-) maar wij willen niet in dat stelsel trouwen, of toch niet zonder een aantal extra regeltjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...