Nu Online
Momenteel zijn er 626 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Origineel cadeau ouders

20-1-2010 14:59:03
Hallo,
Wij zijn nog op zoek naar een origineel cadeau voor onze ouders....we dachten aan een leuk etentje. De ouders van mijn verloofde eten graag uitgebreid en lekker, maar mijn vader is maar een kleine eter en niet zo culinair. Nu dcht ik bijvoorbeeld aan een etentje in het atomium, een etentje terwijl er een activiteit bezig is (toneel of zo....), op een boot......
Hebben jullie leuke en originele suggesties?

Bedankt,

Katrien

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1394

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik20-1-2010 15:05:08

Katrien ,

Google eens vivaboxes , daar staan leuke dingen op voor etentjes.
Je kan zelfs één kopen waar ze mee kunnen gaan koken met piet huyzentruit geloof ik!

Groetjes Dorien
09.07.10

Katrien
27-2-2010
 Meld misbruik20-1-2010 18:56:34

...vivabox is wel tof, maar niet ons idee....we willen graag SAMEN met hen iets doen....

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik20-1-2010 21:08:39

fun en dinner in san marco village
the stage antwerpen

joke
1-8-2009
 Meld misbruik22-1-2010 13:24:06

hey!

wij zijn een maand later met de ouders gaan eten in de feestzaal waar we ook getrouwd zijn. ze vonden het een hele plezante verrassing

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik26-1-2010 11:21:59

Hey

Hopelijk nog niet te laat. Ik heb voor valentijn (maar kan je ook perfect doen met je (schoon)ouders) als verrassing voor mijn ventje een pannenkoekenboot gereserveerd (wel in Rotterdam). Ze hebben dat ook in België. Eentje zelfs dacht ik een ribbekesboot (Jan plezier). je moet maar eens googlen, ze hebben echt wel leuke dingen. Waar wij de pannenkoekenboot gaan doen kan je ook een family brunch doen enz (http://www.pannenkoekenboot.nl/ )

Groetjes, Laura

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...