Terug naar overzicht
hoi, ik ben er ook nog niet helemaal uit...Wij denken aan snoepjes meegeven (de gepersonaliseerde m en m zijn leuk...) en eventueel als nieuwjaarskaart de foto te verzenden (we trouwen in aug.).
Hoi,Wij zijn van plan om kaarsen te geven, of gelukspoppetjes...Maar wat we ook niet goed weten: geef je dat aan iedereen die komt, dus ook mensen die naar de receptie komen, of enkel aan de gasten van het avondfeest ?
Wij stuurden achteraf nog een foto op.Groetjes,Véro
Bedankt voor de reacties.Bedankjes enkel aan de mensen van het avondfeest?Maar dan moet je zeker een foto sturen naar deze mensen, niet?Hangt er vanaf wat de kostprijs zal zijn per stuk denk ik. Die m&m zijn idd heel leuk, maar wel duur vind ik...
Wij hebben voor alle gasten een peper en zoutvatje in de vorm van 2 knuffelde spookjes (wit en zwart). Wij voorzien zo 1 setje per koppel en ze krijgen dit op het avondfeest. Wij sturen achteraf geen fotokaart ofzo.
Op het feest hebben wij zakjes met merci chocolaatjes gegeven. Achteraf hebben we nog een foto opgestuurd. De foto hebben we aan iedereen gegeven die aanwezig was of waardat we een kado of kaartje van gehad hebben. Mensen die niet gekomen zijn en ook niets gegeven hebben (ook geen kaartje met proficiat ofzo) hebben we dan ook geen foto meer toegestuurd. groetjes, Carolina
Wij hebben voor op het avondfeest, zeepjes met onze namen in, laten maken door een goede vriendin van mij voor de dames, en voor de heren geven wij een cognacglas met onze namen op gegraveerd.Verder hebben wij kleine stoeltjes als placeholder, die we vanbinnen gaan vullen met m&m.Achteraf sturen we ook nog een foto, omdat het me onmogelijk lijkt om aan iedereen op de receptie een dankje te geven. Plus mensen in het buitenland kunnen niet komen, maar geven wel iets, dus die moet je toch ook bedanken.
wij hebben magneten laten maken ( vistaprint.be) waar onze namen opstaan de datum en bedankt
Wij geven een cadeautje + een foto de avond zelf aan de gasten van het avondfeest.Voor de gasten van de receptie sturen we achteraf een foto op. De fotograaf raadde aan om inderdaad zoals Carolina zegt voor elk cadeautje/kaartje/envelopje een foto.Groetjes,Wendy