Terug naar overzicht
Dag Nathalie,Ik kan enkel positieve dingen zeggen over Carta Rosa! Wij hebben er ook onze uitnodigingen laten drukken, en alles is heel vlot verlopen.
wij willen de wikkels voor mentos misschien daar bestellen, maar is vrij duur omdat we ook 18euro opstartkosten hebben als we de uitnodigingen niet daar nemen. En die hebben we zelf gemaakt op de pc met foto's en laten afdrukken bij kruidvat, een mooi resultaat, degelijke kwaliteit en veel goedkoper :)vind wel dat ze bij carta rosa enorm leuke dingetjes hebben!
Mijn uitnodigingen zijn daar in de maak. Testdruk was heel mooi. Enige nadeel, ik moet altijd zo lang wachten op antwoord, soms wel weken. Op mijn test moest ik meer dan een maand wachten. Ik denk dat ze het omdat het pas voor juni is misschien niet dringend genoeg vinden...
Hey Nathalie,We hebben onze uitnodigingen besteld bij cartarosa, we zijn er is langs geweest om alles te bespreken maar moesten wel via internet bestellen, al het contact verloopt via mail maar alles was in orde. We zijn nu de uitnodigingen aan het afgeven en krijgen alleen maar positieve reacties da ze het een leuke en orginele uitnodiging vinden, ik zou dus zeggen zeker doen. voordeel vond ik ook da het goedkoper was om verschillende versies te drukken ipv zo kaartjes tussen in steken. succes ermee als je nog iets wilt weten vraag maargroetjes olga