Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Modeshow suitekledij San Marco Village op 24/1

20-1-2010 17:55:22
Hoi Iedereen,

Ik hoorde dat er komende zondag (24/1) een modeshow van de suitekledij georganiseerd wordt door Maya's bruidsboetiek in San Marco Village in Schelle. Is er iemand die daar al eens naartoe geweest is, of daar meer over weet? Is dat de moeite?
Kan je daar zondag nog kaarten ter plaatse kopen of moeten die ergens op voorhand gekocht worden?

Alvast bedankt,

Sofie
15/5/2010

Sofie
15-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1743

Prinses
17-4-2010
 Meld misbruik20-1-2010 20:13:03

Hey!
Ik ben vorig jaar naar haar show geweest en vond het echt prachtig! Toen was het in de jachthoorn in kontich. Ik denk dat je enkel nog kaarten kan krijgen door naar haar te bellen of te mailen. Heb vrijdag mijn 2de pas gehad en dan was ze over de show bezig vandaar dat ik het weet :-)
Ik zou zeker gaan! Ze werken dan ook met een nummersystheem zodat je achteraf kan gaan passen wat je mooi vond!
Veel plezier als je zou gaan!

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik21-1-2010 9:53:36

Hey,

Wij zijn in oktober naar de modeshow van boetiek maya geweest in de Jachthoorn, en hebben daar echt veel aan gehad! je krijgt een idee van het aanbod, en ook van de prijzen, toch niet onbelangrijk :)
Zondag gaan we terug met onze mama's, om een idee op te doen voor hun kledij.
Wij zijn via de modeshow in elk geval overtuigd geraakt om bij Maya te gaan passen, en hebben er allebei onze droomjurk gevonden!

groetjes,

Karolien

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik21-1-2010 10:03:30

Nog even aan toevoegen: wij hadden gemaild voor kaarten, maar die mail is pas maanden later toegekomen om één of andere bizarre reden. ik zou dus bellen om je te verzekeren dat je binnen kan! Bij ons waren ze gelukkig wel zo lief om ons toch nog binnen te laten en zelfs een redelijk goeie plaats te geven :)

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik22-1-2010 18:20:00

wij gaan zondag ook kijken ! ben benieuwd :-)
degene die al geweest zijn,kan je daar ook iets om te drinken krijgen?
x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...