Terug naar overzicht
Hey!Ik ben vorig jaar naar haar show geweest en vond het echt prachtig! Toen was het in de jachthoorn in kontich. Ik denk dat je enkel nog kaarten kan krijgen door naar haar te bellen of te mailen. Heb vrijdag mijn 2de pas gehad en dan was ze over de show bezig vandaar dat ik het weet :-)Ik zou zeker gaan! Ze werken dan ook met een nummersystheem zodat je achteraf kan gaan passen wat je mooi vond!Veel plezier als je zou gaan!
Hey,Wij zijn in oktober naar de modeshow van boetiek maya geweest in de Jachthoorn, en hebben daar echt veel aan gehad! je krijgt een idee van het aanbod, en ook van de prijzen, toch niet onbelangrijk :)Zondag gaan we terug met onze mama's, om een idee op te doen voor hun kledij.Wij zijn via de modeshow in elk geval overtuigd geraakt om bij Maya te gaan passen, en hebben er allebei onze droomjurk gevonden!groetjes,Karolien
Nog even aan toevoegen: wij hadden gemaild voor kaarten, maar die mail is pas maanden later toegekomen om één of andere bizarre reden. ik zou dus bellen om je te verzekeren dat je binnen kan! Bij ons waren ze gelukkig wel zo lief om ons toch nog binnen te laten en zelfs een redelijk goeie plaats te geven :)
wij gaan zondag ook kijken ! ben benieuwd :-)degene die al geweest zijn,kan je daar ook iets om te drinken krijgen?x