Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsboeket gevonden

20-1-2010 18:17:10
hoi heb mijn bruidsboeket gevonden.wist heel goed wat ik niet wou maar niet wat ik wel wou.ben dan toch blij dat ik HET gevonden heb.wat zijn de prijzen ongeveer van de boekets?heb ni echt idee of ik veel moet betalen of niet
groetjes

kitty
17-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 728

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik20-1-2010 18:20:59

Veel hangt af van winkel tot winkel. Bij de eerste bloemenzaak waar ik even polste naar de prijzen begonnen de bruidsboeketten vanaf €100. Mijn man heeft uiteindelijk €60 betaald (in een andere winkel uiteraard).
Maar waar heb je dan je boeket gevonden? Op internet? Of bij de boeken van de bloemist? Ik zou gaan informeren in de winkel, dan heb je zekerheid. Zowel over de prijs, als over de juiste bloemen (niet alle bloemen zijn elk seizoen verkrijgbaar).

Groetjes,

Véro

kitty
17-4-2010
 Meld misbruik20-1-2010 18:23:30

heb mijn boeket gevonden bij bloemist in de buurt.mijn kost tussen 100 en 130 euro.maar word gemaakt op een echte hoorn dus mss dat dat het duurder maakt
groetjes

Leen
3-7-2010
 Meld misbruik21-1-2010 14:03:07

Ik koop gewoon een mooie bloem denk ik. Ik vind het overdreven wat ze ervoor vragen en dat enkel om naar het altaar te lopen. Maar ik ben daar ook weer iets anders in dan het cliché schat ik. Maar ik zou niet meer dan €100 betalen hoor! is anders echt zonde. Tenzij je het gaat uitdrogen en voor altijd wil bewaren natuurlijk.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...