Terug naar overzicht
hallo cindy, wij zijn juist getrouwd op 19/11 en de tafels de namen gegeven van films over trouwen;zoals"wedding date","runaway bride","just married","my best friends wedding",the wedding planner enz.groeten van deborah
Hoi Deborah,Dat lijkt me ook wel leuk, ik zal het er met mijn ventje eens over hebben.Proficiat met jullie huwelijk !!Voor ons is het nog 214 dagen, maar de voorbereidingen zijn allesins zéér plezant.groetjes Cindy,
Forever young met Mell Ginbson is echt heel mooi, misschien voor een tafel met al wat oudere genodigden?? While you were sleeping met Sandra Bullock is ook wel leuk en Nothing Hill met Julia roberts. Ook leuke muziek.Ook disneyfilms hebben mooie liedjes, zoals aladdin (a whole new world), of beauty and the beast. (misschien niet zo'n gepaste titel die laatste... ;-) )In ieder geval, het zijn enkele ideetjesgroetjes
TOP 10 MEEST ROMANTISCHE FILMS 18 februari 2004 1. Casablanca (1942) 2. Gone With the Wind (1939) 3. West Side Story (1961) 4. Roman Holiday (1952) 5. An Affair to Remember (1957) 6. The Way We Were (1973) 7. Doctor Zhivago (1965) 8. It's a Wonderful Life (1946) 9. Love Story (1970) 10. City Lights (1931) Bron: www.filmlijst.nl deze zijn er die ik mooi vond:An officer and a gentlemenWhen Harry met SallyPretty WomanMoulin RougeRomeo and JulietteMessage in a bottleYou've got mailSleepless in SeatleChocolatLove actuallyCity of AngelsCasablancaPride and PrejudicePearl HarborShall we danceen zo kan ik wel even verdergaan hoor..je hebt ook heel veel prachtige disneyfilms die tonen hoe mooi de liefde wel niet is, belle en het beest, Sneeuwwitje, Assepoester, alladin,de bultenaar van de notre dame ;eigenlijk gaan ze allemaal over de liefde