Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

joepiiiiii

20-1-2010 22:49:40
joepii,

ik ben echt blij dat de dag dichter komt. het lijkt zo eindeloos lang pff. zondag is mijn toekomstige schoonzus fotos van ons komen maken voor de uitnodigingen te maken, dus er komt nu wel echt schot in de zaak.
vandaag de zaal gaan vastleggen en daarbij dan ook al de dj en taart vastgelegd.
dat zijn weer allemaal zorgen minder.
zo dit wou ik ff kwijt hier

groetjesss en succes

daisy

daisy
27-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1061

Rik

Meld misbruik21-1-2010 9:23:09

Probeer op de dag zelf, er ook van te genieten Daisy.
Zonder dat je het beseft, 'vliegt' die voorbij.
grtz www.discovideo.be

daisy
27-8-2010
 Meld misbruik21-1-2010 9:36:55

@rik

dat zal ik zeker wel doen hoor, daarom probeer ik zoveel mogelijk op voorhand goed te regelen want dat geeft je dan minder zorgen haha.

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik21-1-2010 10:00:32

Ik word zowat heen en weer geslingerd tussen "pfffff nog zo lang!" en "help we hebben nog zoveel te doen!" :)
De grote dingen zijn bij ons al een tijdje geregeld, en nu begint het kleinere regelwerk.
De schoenen hebben we deze week gekocht, volgende week een afspraak voor de ringen, we zijn bezig met het misboekje, de gastenlijst wordt stilaan definitief, over twee weken hebben we een afspraak in de zaal voor het menu en dagverloop te bespreken, binnenkort ook nog eens een afspraak met de fotografen, het komt goed! Ik heb alleen (nu al!) continu het gevoel dat we iets aan't vergeten zijn :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...