Nu Online
Momenteel zijn er 430 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vraagje bij enkel trouwen voor de wet

21-1-2010 9:48:47
Hoi medebruidjes!

Wij trouwen alleen voor de wet. Dit staat uiteraard op de uitnodiging enzo, maareuh ik vraag me af of er dan ook mensen naar daar komen, naar het gemeentehuis?
Ik heb geen idee aan hoeveel mensen wij ons moeten verwachten.
Meestal komt het meeste volk kijken aan de kerk he.
Iemand die ons kan helpen?

Alvast bedankt
Veel liefs Stephanie
10/07/2010

Stephanie
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1292

Kim
9-4-2010
 Meld misbruik21-1-2010 13:04:57

hallo!

wij trouwen in april voor de wet, in de paasvakantie

in ze gemeentezaal zelf verwachten wij een 20 mensen maar buiten zal er vermoedelijk wel veel volk staan wachten
dat is vaak het geval wanneer er geen kerk aan te pas komt

bij mijn toekomstige schoonbroer, die in augustus trouwde was dat ook het geval
vaak komen er daar dan kindjes iets afgeven etc

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik21-1-2010 13:07:25

Hoi,

Wij trouwen op 12 juni, ook enkel voor de wet. Ik verwacht ook wel een hoop volk buiten, maar binnen is het enkel de 'suite', dacht ik. Wij moesten alleszins het aantal mensen op voorhand doorgeven, dus ja, moet je er dan een paar extra zeggen of niet? Wat doe je dan bvb met tantes en nonkels die daar toekomen? Moeten die dan ook buiten blijven staan?

Ik ga dit topic ook wat in het oog houden.

Groetjes,
Wendy

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik21-1-2010 15:55:35

mijn nicht is vorig jaar getrouwd, alleen voor de wet. Iedereen ging mee binnen, dus ganse familie en vrienden. Nu was het wel dat er voor het gezin en de getuigen stoelen voorzien waren, voor de anderen wat stoelen en staanplaats.

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik21-1-2010 17:30:39

Hallo,

Toen wij 103 dagen geleden enkel trouwde voor de wet, zat de trouwzaal "BOEM" vol (+/-65pers)
Dat maakte het zo speciaal.
Toen we uit de trouwzaal kwamen was iedereen al ondertussen klaar gaan staan om confettieknallers af te schieten en deze foto's zijn zo super...
Zo mooi... Leuker en origineler vertelde men ons dan rijst, duiven, vlinders,... was kleurrijker...

Laat iedereen gewoon meekomen in de zaal zou ik zeggen. Maakt het echt leuk...

Veel pleizer en succes.

Gr.
Tess

Kim
29-5-2010
 Meld misbruik21-1-2010 19:38:35

Hey,
Wie gaan ook enkel voor de wet trouwen, maar er wel een kleine viering van een half uurtje van maken. Ik verwacht dus ook veel volk. Omdat we er een kleine viering van willen maken, willen we ook dat zeker de goede vrienden mee aanwezig zijn. Wij vermelden dus op onze uitnodiging "wij nodigen u uit op 29 mei om 13.00u in het gemeentehuis", zonder daarbij natuurlijk te verwachten dat iedereen daar gaat naartoe komen, maar gewoon om te laten weten dat niet enkel de suite welkom is, maar ook vrienden enzo. Of vinden jullie het toch niet goed om dit zo te formuleren?
Groetjes
Kim

Stephanie
10-7-2010
 Meld misbruik22-1-2010 8:21:14

Bedankt voor de reacties!

We vermelden zowiso dat men aanwezig mag zijn op het gemeentehuis.
Ik dacht wel dat er genoeg plaats was voor de mensen binnen. Maar we mogen pas in maart terug gaan naar het gemeentehuis om alles te bevestigen.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...