Terug naar overzicht
hallo!wij trouwen in april voor de wet, in de paasvakantiein ze gemeentezaal zelf verwachten wij een 20 mensen maar buiten zal er vermoedelijk wel veel volk staan wachtendat is vaak het geval wanneer er geen kerk aan te pas komtbij mijn toekomstige schoonbroer, die in augustus trouwde was dat ook het gevalvaak komen er daar dan kindjes iets afgeven etc
Hoi,Wij trouwen op 12 juni, ook enkel voor de wet. Ik verwacht ook wel een hoop volk buiten, maar binnen is het enkel de 'suite', dacht ik. Wij moesten alleszins het aantal mensen op voorhand doorgeven, dus ja, moet je er dan een paar extra zeggen of niet? Wat doe je dan bvb met tantes en nonkels die daar toekomen? Moeten die dan ook buiten blijven staan?Ik ga dit topic ook wat in het oog houden.Groetjes,Wendy
mijn nicht is vorig jaar getrouwd, alleen voor de wet. Iedereen ging mee binnen, dus ganse familie en vrienden. Nu was het wel dat er voor het gezin en de getuigen stoelen voorzien waren, voor de anderen wat stoelen en staanplaats.
Hallo,Toen wij 103 dagen geleden enkel trouwde voor de wet, zat de trouwzaal "BOEM" vol (+/-65pers) Dat maakte het zo speciaal.Toen we uit de trouwzaal kwamen was iedereen al ondertussen klaar gaan staan om confettieknallers af te schieten en deze foto's zijn zo super...Zo mooi... Leuker en origineler vertelde men ons dan rijst, duiven, vlinders,... was kleurrijker... Laat iedereen gewoon meekomen in de zaal zou ik zeggen. Maakt het echt leuk...Veel pleizer en succes.Gr.Tess
Hey,Wie gaan ook enkel voor de wet trouwen, maar er wel een kleine viering van een half uurtje van maken. Ik verwacht dus ook veel volk. Omdat we er een kleine viering van willen maken, willen we ook dat zeker de goede vrienden mee aanwezig zijn. Wij vermelden dus op onze uitnodiging "wij nodigen u uit op 29 mei om 13.00u in het gemeentehuis", zonder daarbij natuurlijk te verwachten dat iedereen daar gaat naartoe komen, maar gewoon om te laten weten dat niet enkel de suite welkom is, maar ook vrienden enzo. Of vinden jullie het toch niet goed om dit zo te formuleren?GroetjesKim
Bedankt voor de reacties! We vermelden zowiso dat men aanwezig mag zijn op het gemeentehuis. Ik dacht wel dat er genoeg plaats was voor de mensen binnen. Maar we mogen pas in maart terug gaan naar het gemeentehuis om alles te bevestigen.Groetjes