Terug naar overzicht
Hallokes,Wij hebben via internet een winkel gevonden en Nederland. Voor ons het het maar 2 uren rijden (hetzelfde als we naar Limburg in België zouden rijden) en zo gaan wij naar daar eens gaan passen. Echt kopen via internet vind ik ook geen goed idee.www.suitsyouwell.nl Groetjes Lindsay09/10/2010
Wij hebben zelf 4 kindjes, en die zullen op ons huwelijk onze bruidkinderen zijn.Daar ze die chique kleren bijna toch nooit meer zullen dragen, geven wij daar niet veel geld aan uit. Wij gaan gewoon naar de C&A, daar vind je vanalles aan schappelijke prijzen. Zo hebben wij dat voor hun eerste communie ook gedaan, en iedereen vond hen heel knap!!Succes,Nathalie07/08/10
Ga gewoon eens langs bij C&A of JBC! Ik ben daar gisteren geweest om de communiecollecties te bekijken en daar zat toch veel beige en aardetinten in hoor. De collecties bij C&A beginnen vanaf maatje 92 zelfs!
heb daarstraks kleding gezien bij c&a. keischoon en goedkoop. ik ga daar ook eens kijken denk ik.
In Gymp hebben ze zowel een witte als ecru collectie. Echt prachtige dingen daar!
Kun je niet eens proberen om de kleedjes die je nu gekocht hebt te kleuren in de wasmachine?Van wit kun je toch perfect ecru maken en van felblauw misschien wat donkerderblauw, groen of paars of zo?Het zou in ieder geval een veel goedkopere oplossing zijn, denk je niet?
hey Ellen,ik heb zowel jongens als meisjes alss bruidskindjes en ik heb kleren gewoon uit de wintercollectie genomen bij de meisjes zijn de kleren grasgroen en bruin en de jongens en jeansbroek met een hemdje in felle kleuren en een bruin truitje.ikzelf heb een top in ecru met een beige rok van LR.groetjes tamara
Wij zijn geweest bij Unif (Quellinstraat, Antwerpen). Is nog op tv geweest bij een of ander trouwprogramma. Ze hebben er gewone kledij, communiekledij en echte suitekledij, enkel voor kindjes. Zeker een aanrader!!Groetjes, Laura
Merci voor jullie tips allemaal! Ik heb de kleren terug gebracht naar de winkel en heb een waardebon gekregen. Vandaag ben ik andere kleren gaan kopen en heb ik echt gevonden wat ik wou. Ik heb voor mijn dochter een ecru(beige) kleedje van alice pi (kei mooie kleedjes van dat merk) en voor mijn neefje kleertjes van gymp (perfect bijpassend). Ik ben echt heel blij, is echt mooi! groetjes ellen!!