Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleding bruidskindjes waar kopen? geen wit!!

21-1-2010 10:30:13
Hey bruidjes,
Wij hebben 2 bruidskindjes (ons dochtertje van bijna 2 jaar) en een neefje van 3 jaar. Ik wou even vragen waar jullie de kleding hiervoor halen? Ik heb mij al serieus miskocht. Ik had hierover een tijdje geleden een berichtje gepost. Ik had witte kleedjes gekocht (met felblauw in om het wat te breken). Maar ik heb een champagnekleurig kleed en ik twijfelde, maar in de winkel van de kinderkleding zeiden ze dat het niet zou storen, ik had een heel klein stukje stof bij maar was moeilijk te zien. Nu was ik toch maar eens naar de winkel van mijn trouwkleed gereden om het er eens te gaan tegenhouden. En het trok echt op niks, zoals sommigen op dit forum al zeiden. Ze zeiden dat ik meer in donkere tinten moest zoeken (ecru, beige) en het mag ook wat chiquer. Ik wil wel niet via internet bestellen zoals sommigen hier op het forum doen, wil het echt gaan passen met de kindjes. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want is zo moeilijk, overal wit of te gewoon of te felle kleuren in kinderboetieks die ik heb bezocht. Ik ben van de kempen, misschien ook wel niet onbelangrijk. Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen of tips heeft waar ik best kan gaan!!
groetjes ellen

Ellen
26-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1554

Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik21-1-2010 10:34:48

Hallokes,

Wij hebben via internet een winkel gevonden en Nederland. Voor ons het het maar 2 uren rijden (hetzelfde als we naar Limburg in België zouden rijden) en zo gaan wij naar daar eens gaan passen. Echt kopen via internet vind ik ook geen goed idee.

www.suitsyouwell.nl

Groetjes Lindsay
09/10/2010

Nathalie
7-8-2010
 Meld misbruik21-1-2010 10:42:47

Wij hebben zelf 4 kindjes, en die zullen op ons huwelijk onze bruidkinderen zijn.
Daar ze die chique kleren bijna toch nooit meer zullen dragen, geven wij daar niet veel geld aan uit. Wij gaan gewoon naar de C&A, daar vind je vanalles aan schappelijke prijzen. Zo hebben wij dat voor hun eerste communie ook gedaan, en iedereen vond hen heel knap!!

Succes,
Nathalie
07/08/10

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik21-1-2010 11:10:33

Ga gewoon eens langs bij C&A of JBC! Ik ben daar gisteren geweest om de communiecollecties te bekijken en daar zat toch veel beige en aardetinten in hoor. De collecties bij C&A beginnen vanaf maatje 92 zelfs!

angela
2-10-2010
 Meld misbruik21-1-2010 19:56:53

heb daarstraks kleding gezien bij c&a. keischoon en goedkoop. ik ga daar ook eens kijken denk ik.

Sharon
29-5-2010
 Meld misbruik22-1-2010 9:17:30

In Gymp hebben ze zowel een witte als ecru collectie. Echt prachtige dingen daar!

Joke
19-6-2010
 Meld misbruik22-1-2010 10:23:45

Kun je niet eens proberen om de kleedjes die je nu gekocht hebt te kleuren in de wasmachine?
Van wit kun je toch perfect ecru maken en van felblauw misschien wat donkerderblauw, groen of paars of zo?

Het zou in ieder geval een veel goedkopere oplossing zijn, denk je niet?

tamara
27-8-2016
 Meld misbruik22-1-2010 12:16:20

hey Ellen,

ik heb zowel jongens als meisjes alss bruidskindjes en ik heb kleren gewoon uit de wintercollectie genomen bij de meisjes zijn de kleren grasgroen en bruin en de jongens en jeansbroek met een hemdje in felle kleuren en een bruin truitje.ikzelf heb een top in ecru met een beige rok van LR.

groetjes tamara

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik22-1-2010 16:33:19

Wij zijn geweest bij Unif (Quellinstraat, Antwerpen). Is nog op tv geweest bij een of ander trouwprogramma.

Ze hebben er gewone kledij, communiekledij en echte suitekledij, enkel voor kindjes.

Zeker een aanrader!!

Groetjes, Laura

Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik22-1-2010 22:07:20

Merci voor jullie tips allemaal! Ik heb de kleren terug gebracht naar de winkel en heb een waardebon gekregen. Vandaag ben ik andere kleren gaan kopen en heb ik echt gevonden wat ik wou. Ik heb voor mijn dochter een ecru(beige) kleedje van alice pi (kei mooie kleedjes van dat merk) en voor mijn neefje kleertjes van gymp (perfect bijpassend). Ik ben echt heel blij, is echt mooi!
groetjes ellen!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...