Terug naar overzicht
Ik heb mijn trouwjurk besteld bij Le Chapeau in Bree maar daar moesten ze de jurk alleen op mijn maat maken omdat het pasmodel veel te grootwas maar ik moest niks extra betalen en ze hebben hier ook niets over gezegd.Maureen11/09/2010
Mijn jurk komt ook van Le Chapeau Antwerpen maar ik heb er nooit iets van gemaakt dat de retouches betalend zijn hoor.
hey, mijn kleed komt ook van le chapeau en ik ben daar ook van verschoten dat je de retouches nog moet bij betalen,ik hoop dat dit bij mij meevalt.
ik maak er geen probleem van dat dit betalend is hoor. Ik heb nog andere bruidswinkels bezocht en daar was alles inbegrepen, daarmee dat ik het mij afvroeg. De verkoopster zei dat er 20€ per uur gerekend wordt en dat aan mijn kleedje zeker 8u werk was, ze ging mij sowieso op de hoogte houden, van hoeveel de prijs ging evolueren.
Bij de meeste winkels denk ik toch dat je moet bijbetalen. Ik betaalde €75 voor het innemen van de halter, decolleté en lengte. Was een vaste prijs ongeacht wat er moest gebeuren.
wij hebben beiden ons kleed van boetiek maya in hemiksem, retouches zijn gratis voor bruid. En t is niet extra bij t kleed gerekend:)
In Moderna in Schepdaal is het 50euro voor alle verstelwerk aan mijn jurk... Dat is op voorhand gezegd.
HalloIk heb heb mijn trouwkleed gekocht bij Prima Donna in Deerlijk. Mijn kleed was ook redelijk 'goedkoop' en de retouches zouden normaal maar 40 euro extra kosten. Er moet wel niet veel aan gedaan worden. Een klein beetje inpakken aan mn borsten en heupen en dan nog een klein stukje verkorten aan de voorkant zodat ik er niet kan over vallen. En dat is alles.Geniet van je dag!GroetjesCharlotte
Hey,Mijn kleed komt ook van Le Chapeau en de er komen inderdaad ook nog retouchekosten bij....Welk kleed heb jij gekozen?Groetjes,Edel07/08/2010
ik weet niet welk merk mijn kleedje was, maar het is kort, wit, hele lage rug en diepe décoltée zonder dat je eigenlijk 'iets'ziet. Ze gaan nog een strik op mijn rug plaatsen en dan een sluier erbij :) niet echt traditioneel, maar wel hééél mooi! mijn mama en beste vriendin zaten te huilen van emotie :)
welk heb jij gekozen?
Bij Robel te Roeselare is het standaard 75euro voor alle retouches samen.