Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verlovingsring

21-1-2010 12:59:59
Ik ben benieuwd naar jullie verlovingsringen. Ik heb de mijne sinds dinsdag. Had de steen van men moeder gekregen (sentimentele waarde) en heb dan zelf het ontwerp gekozen. Ik loop hier nu rond met een mooie, grote steen aan mijn vinger. Ben super trots!

05/06/2010

Channa
30-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 21 | Gelezen: 2550

Channa
30-10-2011
 Meld misbruik21-1-2010 13:01:12

Te snel geweest.

Ik stel deze vraag omdat ik merk dat het precies niet meer zoveel gedaan wordt. Al de bevriende bruidjes van 2009, hadden geen verlovingsring. Of toch geen solitaire...

Stephanie
10-7-2010
 Meld misbruik21-1-2010 13:13:17

Hoi Channa

Mijn toekomstige heeft de verlovingsring zelf gekozen. Hij bestaat uit witgoud, de vorm is gelijk twee lijnen die in elkaar lopen, een heel fijn ontwerp, met in het midden een briljantje. In mei zijn we twee jaar verloofd.
Net zoals jij ben ik ook super trots op deze ring.

Nog veel succes met de voorbereidingen!

Liefs Stephanie
10/07/2010

Anke
19-6-2010
 Meld misbruik21-1-2010 13:13:18

Mijn vriend is een Zwitser, daar is dat nog steeds traditie, dus ik heb ook een dikke solitaire :) Prachtig he!

sofie
24-10-2009
 Meld misbruik21-1-2010 13:15:04

ik heb een fantastisch mooie hartvormige solitaire in een witgouden ring

Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik21-1-2010 13:16:37

Dag Channa,

Ik heb ook een verlovingsring gekregen. Het is er eentje geworden van het merk Nona met een diamantje. Mijn verloofde beweerde dat er aan de man geen verlovingsring wordt gegeven. Bijgevolg mocht ik er voor hem geen kopen. Heeft jou verloofde een verlovingsring?

Kathleen

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik21-1-2010 13:17:09

Channa

ik heb mijn vriend gevraagd: hij heeft dus een mooie ring gekregen die ik zelf ben gaan maken op zo'n zilver-cursus. Ik ben er dus heel trots op! maar voor hem geen solitaire :-)

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik21-1-2010 13:33:41

Hej Channa,

Mijn verloofde heeft mij een prachtige ring gegeven, (die hij helemaal zelf heeft uitgezocht trouwens, waardoor hij twee maten te groot was :-) ) een dunnere ring met in het midden een mooi saffiertje met aan elke kant 8 kleine diamant staafjes

Hij heeft echt de perfecte ring uitgekozen voor mij, ik ben nl. niet zo fan van een solitaire ring :-)

Eva
10/07/10

Kim
9-4-2010
 Meld misbruik21-1-2010 13:45:11

ik heb nog een mooie solitaire gekregen
ben mee gaan kiezen maar uiteindelijk heeft hij beslist....
wel maar van den twice as nice maar een zeer mooie zilveren ring, eengrote knoert bovenop en de band zelf is ook voorzien van 6 steentjes, hier ben ik er helaas al een van kwijt maar binnen paar weekjes laten we onze trouwring tatoueren das voor altijd, kan ik niet kwijt doen

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik21-1-2010 13:49:11

Witgoud met vier diamantjes, maar ben hem al kwijt. Om goed te willen doen, bij de renovatiewerken bij m'n zus uitgedaan en op speciale plek weggelegd, wist alleen ni meer waar.
Gevolg: pakken hartzeer, DAGEN gezocht, ijdele hoop 'm op politiekantoor te treffen en zonder zeveren: slapeloze nachten.

Voelde me er gelijk waardeloos voor, was precies niet meer compleet, dat zo'n iets je zo depri kan maken, je houdt 't ni voor mogelijk.

Naar 't schijnt gaan er zo veel ringen verloren, maar da's ni nodig, want kan ze achteraf gewoon afspoelen en die ringen kunnen tegen 'n stootje. De raad die ik dus kan geven: NOOIT afdoen!

Wou er ook geen nieuwe (ventje stelde 't voor), dat is dan totaal ni dezelfde, ook al ziet die er dan zo uit...
Bovendien draag ik binnenkort 'n trouwring die tien keer zo schoon is en nog meer betekenis heeft. :)

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik21-1-2010 14:05:58

Mijn vriend heeft ook een ring gekozen, en gegeven toen hij me "vroeg". Ik ben niet zo'n traditioneel type, en het is dus zeker geen traditionele ring: zilver, met een rode steen ingewerkt. Wel hélemaal bij mij passend :-)

Channa
5-6-2010
 Meld misbruik21-1-2010 14:38:06

Hihi veel fiere bruidjes... :-)
Nee mijn ventje draagt geen ring. Hij zal enkel zijn trouwring dragen.
Voor elke bruid een ring eh :-))

05/06/2010

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik21-1-2010 15:39:58

hehe!
wij zijn hem samen gaan kiezen, 2bruiden=2ringen:) wel een simpele, geven liever wat meer uit dan aan trouwringen...

Lien
7-5-2010
 Meld misbruik21-1-2010 16:11:28

ik heb een eenvoudige ring gekregen, met een diamantje in het midden. Echt heeeeelemaal mijn stijl, want ik hou niet van drukke of overdreven dingen ;-)

hij heeft 'm zelf gekozen, want ik wist echt helemaal van niks, dus heb 'm wel wat kleiner moeten laten maken, maar dat vind ik ni erg :-)

Groetjes
Lien
7/5/2010

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-1-2010 18:15:49

Ik ben geen ring, maar een verlovingsketting gekregen. Ik had eerder al 2 ringen van hem gekregen en dan nog een verlovingsring + trouwring leek me net iets van het goede teveel! Dus had hij een verlovingsketting gekocht. En niet zomaar één, er zat nog een heel verhaal aan vast! Voor ik dat vertel, is het wel handig dat je een beetje weet hoe de ketting eruit ziet: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_foto2.php?...
Uitleg volgens mijn man: het grote hart stlet het hart van mijn man voor. Het kleinere hartje in dat grote hart, stel ik voor (ik zit bij hem in zijn hart). Dan hangen er nog 2 kleinere hartjes onder: die stellen onze toekomstige kinderen voor: die zitten nog niet in zijn hart, maar zijn er wel al mee verbonden.
Jaja, hij had er wel over nagedacht!

Groetjes,

Véro

nele
17-7-2010
 Meld misbruik22-1-2010 9:30:18

Ja mijn verlovingsring heb ik gekregen toen hij me gevraagd heeft op een knie met zo een mooi doosje.
En is een wit gouden ring met 17 diamantjes in. Het lijkt een beetje op een eternity band.
Allez is wel mooi en past bij onze trouwringen:
http://img.juweliersvanschoenwinkel.com/inhoud/informat...
Dus zodat ik als ik mijn trouwring naast mijn verlovingsring plaats het lijkt alsof elke kant van de ring diamantjes zijn.
Omdat er standaard te weinig diamantjes in de trouwring zat om gelijk te zijn aan de verlovingsring heb ik er 9 diamantjes laten bijplaatsen.
Past het allemaal goed bij elkaar.

Ik heb ook geen ring gegeven aan mijn verloofde. Ik dacht dat dit werd gegeven als de man vroeg om te trouwen dus ...

Groetjes

Nele

sarah
14-8-2010
 Meld misbruik22-1-2010 11:02:04

ik heb een verlovingsarmband gekregen. Speciaal voor mij ontworpen. Aan de ene kant zit n vogeltje en da andere kant n pluimpje, de armband is niet gesluiten en het is de bedoeling hem op je onderarm te dragen, dus niet rond de pols. Echt prachtig! En ik ben niet echt verplicht hem elke dag te dragen :)

heidi

Meld misbruik22-1-2010 11:34:10

ik heb een verlovingstiara gekregen, na een romantisch aanzoek in de helicopter, alles was goed uitgekiemd door mijn nu man, dagje om nooit te vergeten en ik kreeg die dag dan ook mijn droomtiara...
getrouwd op 16 Mei 2009, www.heidienwouter.bruiloftsite.nl

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik22-1-2010 12:53:12

hey ,

Mijn vriend had mij een hele mooie ring gegeven toen hij me de vraag stelde in een hotelkamer in de ardennen.
een rond steentje in het midden en aan beide kanten kleine steentjes op de band zelf.
Heel mooi ! Maar jammer genoeg ben ik die nu kwijt...
Ik was op mijn werk tegen de muur gebotst met mijn hand , bijzondere jeugdbijstand --> kinderen oms die flippen en die we moeten tegenhouden ,
en er was een van de kleine steentjes uitgevallen. Dus hadden we het in het doosje terug gestopt om naar de juwelier te gaan om het te vermaken
Door tijdsgebrek ( we gingen verhuizen) hebben we dat doosje ingepakt en ja , we zijn verhuist en uiteindelijk hebben we dat doosje niet meer terug gevonden :(
ik heb mijn ziel uit mijn lijf gezocht , en ik heb het niet meer gevonden.
Ik voelde me ook schuldig , maar men vriend zei dat het maar materialistisch was. Ik heb een nieuwe ring mogen gaan kiezen, hij is helemaal niet traditioneel , hij heeft zelf een zwart steentje , maar ik vind hem perfect !

groetjes Kelly
25/06/2011

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik22-1-2010 13:58:29

M'n nicht kreeg 'n kat bij haar aanzoek (woonden nog niet samen), ik vond dat ook zeker z'n charmes hebben!!!

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik24-1-2010 10:37:36

Hey,

Mijn verloofde heeft mijn ring zelf uitgezocht en hij is PERFECT!
Het is een diamant in een vrij klassieke uitvoering maar zo wou ik het!!! Hij wist dat eigenlijk niet en toch heeft hij de ring gekozen zoals ik hem altijd al in gedachten had! Zal hem binnenkort eens op onze site zetten! Volgende week enkele dagen verlof en dan kan ik er wat aan werken!

Groetjes,
Edel
07/08/2010

Odile
7-5-2011
 Meld misbruik20-4-2010 13:50:42

Mijn verloofde heeft mijn ring laten maken, een solitaire in een klassieke zetting. Hij past perfect want blijkbaar zat mijn zoon mee in het complot en die heeft een goedpassende ring uit mijn juwelendoos "gejat".

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...