Terug naar overzicht
Hallo Ellen,Ik weet niet of dit je zal helpen maar ik ben secretaresse en moest voor een evenement op het werk een beroep doen op een traiteur. Wij hebben gekozen voor Coeur d'artichaut en ik moet eerlijk toegeven dat we heel erg onder de indruk waren. Niet enkel was het eten (hapjes) verrukkelijk, ze zijn zeer professioneel en Eric (mijn contactpersoon die ik dagelijks lastig viel ;o) bleef steeds heel beleefd en vriendelijk). Je kan met hen zorgeloos van je feest genieten!Veel succes alvast!
Hallo,wij hadden ooit een nieuwjaarsreceptie met Coeur D'artichaut uit Gent (5tal jaar geleden) voor toch wel ik denk 300 personen.Hapjes waren niet slecht, weinig variatie wel. en ze waren de dessertjes vergeten (?!!!) achteraf nog een hele discussie om dat geld terug te krijgen, wij hadden er tenslotte voor betaald.Dan povere korting gehad;Mij zie je er nooit meer, ook niet in het restaurant, maar blijkbaar hebben veel mensen toch wel positieve ervaringen en die van mij is nu toch al zéker 5 jaar geleden.GrtsMarieke
Hallo Ellen,Wij zijn vrige zomer getrouwd in het facriekspand en hadden traiteur Leconte en het was fantastisch. Zeker de moeite waard.Mijn broer is het jaar ervoor getrouwd en had ceour d'artichaut en er waren veel klachten van de mensen dat het niet lekker was en dat ze tekort hadden.mvgSophie
Dag Ellen,ik overwoog ook om met hen te werken omdat wij de zaal in brouwerij Liefmans op het oog hadden en dat blijkbaar via hen moet. We stuurden hen een mailtje om info te vragen en een afspraak te maken, maar kregen geen antwoord. Ik belde hen de week erop, waren wel vriendelijk maar om een afspraak te maken moest ik een mailtje sturen. Toen ik zei dat ik dat al gedaan had maar zonder antwoord, werd me gezegd dat het ok was, dat ze nog wel zouden antwoorden op mn mailtje. Sindsdien heb ik niets meer gehoord. Uiteindelijk zijn we voor een andere zaal gegaan, voor mij hoefde het al niet meer. T getuigt niet echt van klantvriendelijkheid vind ik en het geeft me niet veel vertrouwen om met hen te werken...groetjes,Leen