Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vermelding huwelijksreis-cadeaulijst op uitnodiging?

21-1-2010 14:17:40
Hallo allemaal,

Wij trouwen in juli en ik probeer zo al de tekst voor de uitnodiging wat te vormen.

Wij gaan bij een reisbureau een huwelijksreis-cadeaulijst openenen (budget huwelijksreis in stukjes opgebroken, die mensen dan kunnen storten op bep. rekening van reisbureau)

Hebben jullie misschien ideetjes hoe ik dat zou kunnen verwoorden op de uitnodigingen?
We willen liefst echt geen andere cadeaus (hebben gebouwd, alle nieuwe meubels, potten en pannen en hebben ookal een zoontje van 1 jaar...)

Bedankt voor jullie tips :)

groetjes,
Lisa

lisa
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2482

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik21-1-2010 15:15:43

wij vragen centjes op onze eigen rekening, en formuleren het als volgt:

cadeautip: we hebben al honderden potten en pannen, maar nog zoveel andere plannen! en dan ons rekeningnummer

Misschien kan je er van maken: we hebben al honderden potten en pannen maar ook grote vakantieplannen! ofzoiets :)

groetjes,

Karolien

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik21-1-2010 15:50:21

Ik vond dit in het begin ook een superleuk idee.
Je krijgt dan een huwelijksreislijst..

Maar wij hebben bij de geboortelijst van ons zoontje zoveel last gehad met de winkel, dat ik het uiteindelijk maar niet gedaan heb.

mensen die vb hun naam kregen op een kleiner cadeau, mensen die iets gegeven hadden en wat de winkel ons niet had gegeven,...

best een envelopje en dan kan je er zelf voor kiezen wat je wil

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik21-1-2010 21:27:29

@ lisa: lisa vraagje,waar heb je die huwelijksreis gelegd? wij zouden dat graag ook doen
x

lisa
17-7-2010
 Meld misbruik21-1-2010 22:02:07

Sarah; wat vervelend van die geboortelijst! Nu moet ik eerlijk zeggen dat wij ook niet 100% tevreden waren met onze geboortelijst, maar dat was meer omdat ons zoontje in januari geboren was en er dus een aantal gekozen artikelen niet meer verkocht werden vanaf 2009...maar ik wel op m'n lijst had staan.

Natasja; Wij gaan die lijst leggen bij Uniglobe. Die zitten op verschillende plekken in belgie. Dus best eens op de site kijken :)

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik22-1-2010 7:54:34

ik vind het nog steeds een super leuk idee... maar ben al getrouwd oeps

Ik wou dan vanuit bali kaartjes sturen met een persoonlijke tekst

in de zin van 'het romantisch diner voor 2 was super.. bedankt!

leek me dan wel een leuk idee

Daniela
26-6-2010
 Meld misbruik22-1-2010 21:59:26

Hoi,

"Zoekt U voor ons een geschikt kado ?
Loop dan even langs bij ons reisburo,
want wat ons het meest plezier zou doen
is een onvergetelijke honeymoon !"

en daaronder de gegevens + tel. reisburo + ref. reis

Misschien ben je hier iets mee ? Grtjs

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik27-1-2010 22:35:30

Hey,
wat wij gaan gebruiken op onze uitnodigingen is: "wat ons het meest van pas zou komen? Een centje voor de huwelijksreis van onze dromen!" En dat gevolgd door een enveloppe-icoontje en het rekeningnummer.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums