Terug naar overzicht
wij vragen centjes op onze eigen rekening, en formuleren het als volgt:cadeautip: we hebben al honderden potten en pannen, maar nog zoveel andere plannen! en dan ons rekeningnummerMisschien kan je er van maken: we hebben al honderden potten en pannen maar ook grote vakantieplannen! ofzoiets :)groetjes,Karolien
Ik vond dit in het begin ook een superleuk idee.Je krijgt dan een huwelijksreislijst..Maar wij hebben bij de geboortelijst van ons zoontje zoveel last gehad met de winkel, dat ik het uiteindelijk maar niet gedaan heb.mensen die vb hun naam kregen op een kleiner cadeau, mensen die iets gegeven hadden en wat de winkel ons niet had gegeven,... best een envelopje en dan kan je er zelf voor kiezen wat je wil
@ lisa: lisa vraagje,waar heb je die huwelijksreis gelegd? wij zouden dat graag ook doenx
Sarah; wat vervelend van die geboortelijst! Nu moet ik eerlijk zeggen dat wij ook niet 100% tevreden waren met onze geboortelijst, maar dat was meer omdat ons zoontje in januari geboren was en er dus een aantal gekozen artikelen niet meer verkocht werden vanaf 2009...maar ik wel op m'n lijst had staan.Natasja; Wij gaan die lijst leggen bij Uniglobe. Die zitten op verschillende plekken in belgie. Dus best eens op de site kijken :)
ik vind het nog steeds een super leuk idee... maar ben al getrouwd oepsIk wou dan vanuit bali kaartjes sturen met een persoonlijke tekstin de zin van 'het romantisch diner voor 2 was super.. bedankt!leek me dan wel een leuk idee
Hoi,"Zoekt U voor ons een geschikt kado ? Loop dan even langs bij ons reisburo,want wat ons het meest plezier zou doen is een onvergetelijke honeymoon !"en daaronder de gegevens + tel. reisburo + ref. reis Misschien ben je hier iets mee ? Grtjs
Hey,wat wij gaan gebruiken op onze uitnodigingen is: "wat ons het meest van pas zou komen? Een centje voor de huwelijksreis van onze dromen!" En dat gevolgd door een enveloppe-icoontje en het rekeningnummer.