Nu Online
Momenteel zijn er 532 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Flessenpost

21-1-2010 19:56:03
Hoi,
In plaats van gewone uitnodigingen loop ik al een paar dagen rond met het idee om mijn uitnodigingen in flessenpost te steken. Ik heb er gevonden op flessenpost.nl, en op eflessen.com.
Nog iemand andere plaatsen waar je ze kan kopen. Eigenlijk zou ik ze liever zelf ergens gaan kopen ipv online te bestellen!
Ideetjes???

Nathalie
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1467

ines
18-9-2010
 Meld misbruik21-1-2010 22:28:36

hallo,

Je gaf me inspiratie voor mijn eigen uitnodigingen en ben dus wat op zoek gegaan via het net.

Ik zelf zal enkele groothandels in geschenkverpakking of doopsuikerwinkels aflopen. Zodat ik iets leuk vindt dat ik kan gebruiken voor mijn uitnodigingen.

Ik weet niet of je met deze reactie iets bent maar het kan een hint zijn.

groetjes en succes

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik21-1-2010 22:34:49

Bij Apostrophe in Nijlen.

groetjes, Carolina

Nathalie
7-8-2010
 Meld misbruik22-1-2010 9:41:04

Hoi Ines,

Succes met je zoektocht.
Het moeten niet altijd de traditionele uitnodigingen zijn hé!!
Ik heb er gevonden op flessenpost.be en op eflessen.com.
Dat valt nog redelijk mee van prijs in vergelijking met gewone uitnodigingen.
Als je iets vind, laat het me weten hé

Doei,
Nathalie
07/08/10

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik22-1-2010 12:34:41

hey ,

wij zijn ook van plan om flessenpost te gebruiken.
Via Apostrophe in nijlen kan je dat krijgen.
je kunt zelf vooraf vragen of ze eventueel willen een 'staaltje' opsturen. Je betaald dan natuurlijk eentje , maar dan weet je hoe het inneen zit.
Ze hebben er in plastiek en in glas , ronde of platte.

groetjes

Martijn

Meld misbruik22-1-2010 20:38:44

Wij hebben het op www.trouwkaarten.nu bestel daar kan je ze ook komen ophallen!
Ze hebben daar trouwen ook leuke bedankjes!

GR, Resa

Nathalie
7-8-2010
 Meld misbruik25-1-2010 11:59:24

Ik heb nu bij verschillende firma's naar de prijs gevraagd, en bij flessenpost.nl zijn ze toch het goedkoopst. En als je de platte platieke flesjes koopt, kan je ze zonder verpakking versturen, dat heb ik nagevraagd in de post! Dus gewoon een etiket erop met het adres, en klaar. Anders kosten die omslagen ook zoveel geld!! Dus mijn besluit staat vast!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info