Terug naar overzicht
hallo,Je gaf me inspiratie voor mijn eigen uitnodigingen en ben dus wat op zoek gegaan via het net. Ik zelf zal enkele groothandels in geschenkverpakking of doopsuikerwinkels aflopen. Zodat ik iets leuk vindt dat ik kan gebruiken voor mijn uitnodigingen.Ik weet niet of je met deze reactie iets bent maar het kan een hint zijn.groetjes en succes
Bij Apostrophe in Nijlen. groetjes, Carolina
Hoi Ines,Succes met je zoektocht.Het moeten niet altijd de traditionele uitnodigingen zijn hé!!Ik heb er gevonden op flessenpost.be en op eflessen.com.Dat valt nog redelijk mee van prijs in vergelijking met gewone uitnodigingen.Als je iets vind, laat het me weten héDoei,Nathalie07/08/10
hey , wij zijn ook van plan om flessenpost te gebruiken. Via Apostrophe in nijlen kan je dat krijgen. je kunt zelf vooraf vragen of ze eventueel willen een 'staaltje' opsturen. Je betaald dan natuurlijk eentje , maar dan weet je hoe het inneen zit. Ze hebben er in plastiek en in glas , ronde of platte. groetjes
Wij hebben het op www.trouwkaarten.nu bestel daar kan je ze ook komen ophallen!Ze hebben daar trouwen ook leuke bedankjes!GR, Resa
Ik heb nu bij verschillende firma's naar de prijs gevraagd, en bij flessenpost.nl zijn ze toch het goedkoopst. En als je de platte platieke flesjes koopt, kan je ze zonder verpakking versturen, dat heb ik nagevraagd in de post! Dus gewoon een etiket erop met het adres, en klaar. Anders kosten die omslagen ook zoveel geld!! Dus mijn besluit staat vast!!