Terug naar overzicht
Hey Julie,Kan je mij een pdf-document doorsturen.Alvast bedankt!elena.michiels@skynet.be
Hey Julie,Naar mij mag je ook doorsturen.cd22@live.beBedankt!
dag Julieik wil ook wel het pdf-document ontvangenmijn email: els_scheirlinck@hotmail.com
ik wil ze ook wel eens zien, fietje13@telenet.be
Staan er foto's bij ?
Hey, wil je naar mij ook het document doorsturen aub? stepkematthys@hotmail.combedankt!Stephanie
ik wil dit ook wel ontvangennathalieunited@hotmail.com
Hallo,Ik was dat bruidje, hihiBedankt voor de info !Je mag de pdf ook naar mij doormailen : deda@pandora.beAlvast bedankt!!
Naar mij mag je dit ook doorsturen: jeroen.annelies@yahoo.com
Ik zou het pdf document ook graag ontvangen. Gaat het om de winkel in de Nieuwstraat of aan de Louisalaan in Brussel?Groetjes,neletroost@yahoo.com
Ook ik ben benieuwd...koekedoos20@hotmail.comBedankt!!
Hallo,Ik zou ook graag het pdf document willen ontvangen!ineke_jacobs@hotmail.comAlvast dank je wel.
Het mag ook naar mij gestuurd worden:keersmaekers_carmen@hotmail.comgroetjes en bedankt!
naar mij mag het ook gestuurd worden:Stephanievanacker@hotmail.com
@ Friedl : ja er staan zeer zeker foto's bij. Laat me je e-mail weten en ik stuur je ze zo snel mogelijk op.@ Debra : ik ben alvast blij dat ik jou en de andere geïnteresseerde bruiden kon helpen! ;o)
Wil je het naar mij ook doorsturen: lindehoutman@hotmail.comBedankt!
hallowil je mij ook eens doorsturenben van bruggegroetjes vanessavanessa280585@hotmail.com
wil je het mij ook doorsturen aub?gabrielvo@yahoo.com
hey, kan je het misschien ook naar mij doorsturen? bedankt! lenaerts_sofie@hotmail.com