Terug naar overzicht
Ik maak het mijne zelf, heb je geen mama of tante of zo die dit kan doen?? patronen kan je vinden op www.naaipatronen.nl veel succes!Els
Hoi Anneleen,...Ik denk dat je al iemand moet kennen die goed kan naaien om het goedkoper te doen. Ik ging namelijk naar 2 kleermaaksters en daar viel ik bijna omver dus ja. Uiteindelijk ben ik dan toch enkele jurken in de winkels gaan bekijken.Het is nu een jurk geworden die jammergenoeg toch wat duur is uitgevallen, maar in de winkels hebben ze meestal jurken in alle prijsklassen. Je kan ze ook passen en weet dus ook of je ermee zal staan. Dat was dé hoofdreden dat ik het niet liet maken. Stel dat het helemaal je ding niet is, dan sta je daar.Weet niet of dit berichtje kan helpen, maar dat was mijn ervaringgroetjes xxxxxxxx
Misschien is het een ideeetje om contact te nemen met Turks of M
Misschien is het een ideetje om contact te zoeken met Turke en/of Marokaanse meisje en bij hen een goede naaister te zoeken. Zij werken voortreffelijk en echt wel een stuk goedkoper dan de prijs in de winkels. Veel succes !!
Mijn mama gaat mijn kleedje zelf maken, maar om het patroon te tekenen en de stof te knippen gaan we naar Maasmechelen (Westhovens speciaalzaak). Dit scheelt echt de helft van de prijs. Verder heb ik gehoord dat er in Eksel een naaister is die ook heel goed meevalt in prijs.Ik ben wel eerst gaan passen om te kijken wat voor stijl ik wil.succes!
Probeer eens bij Veerle Vermeire uit Gent. Zij maakt bruidskledij op maat en is meestal goedkoper dan de traditionele bruidswinkels. Je kan ook eigen accenten aan het trouwkleed toevoegen. Haar tel. nr. is 09/231.21.75
HalloIk heb mijn trouwkleed ook laten maken. In het begin is het wat raar w
Ik laat het mijne maken bij Stevens in Torhout en bespaar zo 16000Bf