Nu Online
Momenteel zijn er 281 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoonmoeder wilt ecru hemd voor mijn aanstaande

22-1-2010 9:08:03
Hoi iedereen,

Mijn ventje is afgelopen woensdag zijn kostuum gaan passen en nu zei hij me achteraf dat zijn moeder niet zeker is van zijn hemd. Hij heeft een wit hemd en zij denkt dat een ecru hemd beter zal passen bij mijn jurk...
Mijn jurk is ivoorkleurig, dat is wit maar niet oogverblindend wit. Ik denk persoonlijk dat een wit hemd veel mooier zal zijn dan een ecru.

Wat denken jullie?

dominique
7-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1301

Sharon
29-5-2010
 Meld misbruik22-1-2010 9:16:27

Hallo,

Volgens mij past ecru veel beter bij een ivoorkleurig kleed. Zelfs de bruidskindjes zou ik dan ook niet in het wit kleden maar ook ecru.. Want als je wit naast ecru legt lijkt het ivoor wat aan de 'vuile' kant.

dominique
7-5-2010
 Meld misbruik22-1-2010 9:28:07

Ja is dat zo?
Ik heb maar schrik dat ecru te veel naar het beige gaat gaan...
We hebben geen bruidskindjes dus daar moet ik me geen zorgen over maken ;-)

Nathalie
7-8-2010
 Meld misbruik22-1-2010 9:37:34

Op het huwelijk van mijn zus hadden de mannen ook een ecru hemd aan, wel mooi hoor! Haar jurk was ook niet wit, maar "vuil wit" zoals wij zeggen!

Nathalie
07/08/10

Elena
19-6-2010
 Meld misbruik22-1-2010 9:38:38

Dominique,

Ik heb ook een ivoorkleurige jurk, ik ga mijn stukje stof meenemen als we voor zijn kostuum gaan, ik ga ook liever niet voor wit. Maar wat meer naar het ecru.

Wij hebben ook geen bruidskindjes dus naar hen moeten we ook niet zien.

Groetjes,

evy
1-3-2009
 Meld misbruik22-1-2010 9:53:49

Zeker geen wit hemd nemen, dan lijkt je jurk 'vuil'.
Als je niet voor ecru bent, waarom dan geen fellere kleur van hemd?
Mijn man had een limoengroen hemd, was prachtig mooi op een zomerse dag!

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik22-1-2010 9:56:26

Ik had ook een ivoorkleurig kleed, en mijn ventje een ecru hemd. Heel mooi.

Lien
7-5-2010
 Meld misbruik22-1-2010 10:50:44

ook mijn kleed is ivoorkleurig, en mijn ventje heeft ook een ecru hemd. Zijn hemd is zeker niet beige hoor. Mss kan je gewoon even meegaan om te kiezen?

Dora

Meld misbruik22-1-2010 10:58:00

Mijn jurk was ivoor en het hemd van mijn aanstaande, nu echtgenoot, :) was wit en dat vloekte helemaal niet, je ziet met moeite het hemd als de bruidegom een das draagt en/of ondervest!!!

heidi

Meld misbruik22-1-2010 11:22:46

mijn kleed was ook ivoor, mijn man had een heel licht grijs hemd aan (kostuum was grijs), hij had een witte gepast en dit was echt niet mooi, te opzichtig (ik was mee gaan kiezen), ik zou eerder voor een ecru gaan...

s
1-6-2007
 Meld misbruik22-1-2010 11:48:36

Gho, zo'n kleuren moet je zien, he. Want niet elke ecru is hetzelfde enzoverder...
Ik zie liever ecru. Maar als in jouw hoofd (en dat van je toekomstige) wit zit, dan wordt het toch wit zekers?
Tenzij je van gedachte bent veranderd en toch ecru wil.

Schoonmoeder heeft daar niks in te zeggen. Dus die haar mening telt niet. Dat moet je enkel als een suggestie oppakken.
Knikken, slikken, lachen en je goesting doen.

Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik22-1-2010 17:35:37

Vorige week zijn wij het kostuum van mijn ventje gaan uitzoeken. En daar zei de dame in de winkel ook van geen wit hemd te nemen aangezien mijn jurk ivoorkleurig is. Ze raadde zeker af om wit te nemen. Zijn hemd is dus in ongeveer het zelfde kleur dan mijn kleed, alsook zijn das.

Mandy
10/04/2010

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik22-1-2010 19:41:09

Ik had een stukje stof mee naar de winkel. Ik dacht dat ik een wit kleed had, zei die verkoper dat is off white. Komt hij daar met een hemd aan dat in mjn ogen wat geel scheen. Ik, van allé, dat is toch veel geler... Meer nee, we hebben op de verkoper vertrouwd (gekende zaak in kostuums) en hij had gelijk.

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info