Terug naar overzicht
belachelijk véélDe bloemist vertelde ons dat een klassiek boeket begint vanaf 150€Ik had een "moderner" boeket met verschillende roze roosjes en dat kostte 90 €. van afzetterij gesproken!! maar 't was wel heel mooie
rond de 100 eur heb ik al gehoord.Wij moeten er nog eentje kiezen...
Leenik hoor vaak prijzen van rond de 100euro toch... dit hangt ook veel af van welke bloemen je kiest, en of die makkelijk verkrijgbaar zijn in dat seizoen!Ik heb een eenvoudig boeket gekozen met germinies, het zal me nog geen 50euro kosten. Eens navragen bij jouw bloemist!
Leen,Hier bestaat vanalles en nog wat in...Er zijn mensen dat een bruidsboeket van 30 € hebben, andere van 150 €.Zoek vooral een bloemist waardat je vertrouwen in hebt, want je hoort heel veel dat de boekets al uiteen vallen voordat ze de kerk in zijn. Of dat de bloemen al niet mooi meer zijn tegen de receptie.Praat dus met je bloemist !Ik heb er zelf 4 maanden over gedaan om iemand te vinden die mij begreep qua opzet en dan ook nog is de kwaliteit en bloemen kon leveren die ik wou. Ik betaal nu 250 € voor mijn bruidsboeket wat waanzinnig is qua prijs, maar de bloemen moeten dan ook speciaal ingevoerd worden, er moeten meerdere mensen aan werken , het wordt volledig uitgetekend op voorhand.Het is wat je ervoor wil geven ... (voor mij was het heel belangrijk).Kijk dus goed rond voordat je beslist !Succes TINA1.5.2010
Hier zie je mijn bruidsboeket: http://www.facebook.com/#/photo.php?pid=734481&id=1... Dat kostte €60.Groetjes,Véro
Ik was eens gaan informeren (trouw pas in augustus) en dit zou vanaf 70euro zijn. In de zomer zouden de bloemen over het algemeen goedkoper zijn dus da's al goed:-)Ik wil er toch niet meer dan 100euro aan uitgeven eigenlijk.
Bedankt iedereen, nu heb ik toch ongeveer een idee. Ik wil vooral een bruidsboeket dat handig is, :o)to véronique: je had idd een heel mooi bruisboeket en mooi kleed ook trouwens! Ik heb wel een beetje verder gekeken nr je andere foto's van je trouw en ik zag dat jij een prentenboek geprojecteerd hebt. Welk verhaaltje was het?MercikesLeen
Dit was "Saartje zoekt de liefde" van Isabel Abedi.Groetjes,Véro
fiogf49gjkf0d@Véronique;vanwaar kwam jullie huwelijkskaars?