Nu Online
Momenteel zijn er 608 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema vlinders

22-1-2010 14:21:11
zijn er nog koppels die het thema vlinder hebben en hoe trekken jullie dat thema door?
bij ons komt het voor in de uitnodigingen,menukaartjes,mijn hangertje,altaarstuk.
ook de kerk heeft een versiering aan de stoel met vlinders.
nog leuke ideeen???

grts anna

annabel
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 990

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik22-1-2010 14:43:01

Annabel,

Wanneer trouw je juist ?

TINA
1.5.2010

sarah
14-8-2010
 Meld misbruik22-1-2010 15:22:44

wij hebben het thema vogels. Op onze uitnodiging staan vogels en we hebben iets met pluimpjes als serviette ringen. Je kunt ook zo in blokker of casa van die mooie grote vlinders kopen om aan het plafond te hangen die dan precies vliegen (er hangt n visdraadje aan) of kleine vlindertjes met ijzerdraad om rond de servietten te doen eventueel? Je kan het ook wat doortrekken, naar bloemen ofzo? Rupsen lijkt mij nogal luguber :)

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik22-1-2010 16:43:57

wij trouwen 12 juni.spannend he ;)

ah dat van die servetten is leuk idee!!!daar had ik nog niet aan gedacht.
mercikes he :)

véronique
21-5-2010
 Meld misbruik24-1-2010 11:26:10

wij hebben ook het thema vlinders.
Ik heb dit vooral naar mijn uitnodigingen. Ik zou de kadokes ook ergens in die gerne willen doen,maar weet niet goed wat.

mijn menukaarten hebben dezelfde vlinders als mijn uitnodiging. ook in mijn tafelversiering wilk dat brenge, maar weet nog niet hoe.

Ik ga het ook niet overdrijven, want dan is het ook niet mooi.

groetjes

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik26-1-2010 16:41:31

voor de bruidjes die met het thema vlinders werken zag ik net leuke dingen in...de Wibra :-) Waren zo vanalle mooie vlinders voor spotprijzen in alle maten en kleuren, echt heel mooi.

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik26-1-2010 18:36:41

tik op internet 'doosje vlinder als bedanking trouw' in.heb er twee soorte gevonden maar wij nemen alzeker die roze met wit met dat vlindertje aan.is heeeeel mooi en wij vullen die zelf op.wat vinden jullie ervan?
onze zaal wordt met balonnen versierd en niet met te veel vlinders.maar ook op uitnodigingen en in altaarstuk kom je wel iets met vlinders tegen.gewoon niet overdrijven.

mercikes voor de tip!!!

joke
13-8-2011
 Meld misbruik24-10-2012 15:38:48

hoi ik heb bij onze trouw naamkaartjes geknipt in een vlinder die dan op de glazen aan tafel gehangen werden, mooie deco en terwijl wist iedereen waar ze plaats mochten nemen veel positieve reacties voor gehad maar wel veel werk
succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...