Terug naar overzicht
Hallo Monja,Nee, ikzelf ben niet lesbisch en eerlijk gezegd ben ik dat hier nog niet tegengekomen...of het is niet gezegd, dat kan ook natuurlijk.Maar ik heb wel 2 vriendinnen die gaan trouwen met hun vriendin. Ik kijk er al naar uit, dat vind ik toch weer iets specialer !Veel succes en geluk !Groetjes Mireille01-09-2006
Misschien zoek je nog wel een bruidsfotograaf die hier ervaring mee heeft.Ik heb ervaring lesbische bruiden en homosexuele bruidegommen.Je kunt me mailen op kirsten@fotografeert.nl
HeyIk weet niet of er nog lesbische bruidjes zijn, maar denk niet dat dat er veel toe doet. Een bruid is een bruid!Moet wel leuk zijn als je met 2 bruiden bent thuis! GroetjesVicky09.09.06
Amai, 2 bruiden, als ze dan alletwee zo nerveus zijn als ik over heel dit gedoe....Ik ben zelf ook niet lesbisch. Maar ik heb wel een goede vriend die homo is, en vorig jaar getrouwd is. Een hele traditionele bruiloft, met zelfs een viering in de kerk!
Yep !Ik trouw ook volgend jaar in september met mijn vriendin.Ik vind dit een goeie site voor IEDEREEN ( lesbisch/homo/hetero ), vooral dit forum.Leuke ideetjes te vinden.Véél succes met jullie trouw !Nathalie
Dag Monja,Ik en mijn toekomstige vrouw kiezen er ook voor om volgend jaar ergens in augustus of september te trouwen. In't begin was het wat spannend maar nu zijn we volop bezig met het zoeken naar een leuke plaats om ons feest te geven. We doen vooral ons best om er iets origineel van te maken en dat vergt tijd natuurlijk. Het zou natuurlijk fijn zijn (misschien ook handig) als er wat info kan uitgewisseld worden... Groeten en succes aan iedereen!Kaat
Ik vroeg me af hoe het intussen met die trouwfeesten verlopen is. Mijn vriendin heeft me vorige zaterdag ten huwelijk gevraagd en we willen ook een origineel trouwfeest.Greet