Terug naar overzicht
Oei, dat is inderdaad niet zo leuk! Hij zal nu inderdaad wel vermoeden dat je iets van plan bent, maar het belangrijkste is dat hij niet weet wat die verrassing zal inhouden, dus zal hij sowieso wel nog verrast zijn hé! Niet teveel mee inzitten, er zijn ergere dingen!succes nog!
Ik weet niet hoeveel centjes hij al gevonden heeft. Maar moest het nu nog te doen zijn kan je dan al niet vroeger een verrassing voor hem kopen? bv. valentijn. Een nieuw horloge, een citytrip, een verwendag,... Zo denkt hij er met de trouw niet meer aan, en denkt hij dat hij z'n verrassing al heeft gehad. groetjes, Carolina
Er zijn inderdaad ergere dingen, weet ik wel hoor :) Maar het was toch wel even schrikken. We wonen al 2,5 jaar samen en het was dus echt de allereerste keer dat hij die bepaalde lade opentrok... En dat terwijl hij me gewoon had kunnen vragen waar hetgeen hij aan het zoeken was lag, ik zou het hem meteen gezegd hebben. Mannen, hè :)En het was toch al een redelijk hoog bedrag waar ik al een drietal maanden voor aan het sparen ben. Ik heb schrik dat als ik het nu opgebruik voor een andere verrassing (goed idee overigens, toch bedankt) ik niet meer ongemerkt aan mijn totaalbedrag zal geraken (onze rekening is gemeenschappelijk, dus het is niet dat ik er ongemerkt iets kan afhalen, het moet echt met kleine beetjes gaan).Hij vroeg me gisteren of de verrassing nu nog doorgaat, en ik zei hem dat dit moeilijk zal gaan aangezien het geen echte verrassing meer is nu. Nu dan maar het geld verplaatsen en verder sparen, hopend dat hij dit voorval vergeet...Groetjes,Sarah
Hallo, Misschien is dit voor jou beetje een troost : ik wou voor mijn toekomstige een prachtig horloge kopen (aangezien hij deze nog niet heeft) en deze dan 's morgens geven als hij me mijn bruidsboeket schonk ... Maar mijn allerliefste mama heeft alles gewoon verklapt (ze doet er echt niet om hoor dus heb ik het haar allang vergeven) - inclusief wat ik ging kopen ... Dus weet hij het al op voorhand ... Groetjes Annelies