Nu Online
Momenteel zijn er 627 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Beetje teleurgesteld :(

22-1-2010 17:18:39
Hey mede-bruidjes,

Wil even mijn frustratie hier kwijt.

Onze trouw is pas deze zomer, maar ik was al begonnen met wat geld opzij te houden voor een leuke, maar duurdere cadeau voor aan mijn toekomstige te geven op onze grote dag.

Om dit niet te laten opvallen ben ik al enkele maanden bezig met af en toe wat geld achter te houden, en dit had ik apart gelegd in een enveloppe tussen mijn t-shirts (waar mn vriend nooit moet zijn, ik doe steeds de strijk en leg dan ook alles weg, dus hij komt nooit in deze lade).

Je voelt het misschien al komen, maar vandaag was hij op zoek naar iets en heeft hij ook in deze lade gezocht en natuurlijk het geld gevonden. Hij heeft me hier mee geconfronteerd en ik kon niet anders dan opbiechten dat ik aan het sparen was voor een verrassing voor hem (heb niet gezegd dat het over onze trouw ging, maar als hij een beetje nadenkt zal hij dit wel vermoeden).

Ik ben nu zo ongelooflijk teleurgesteld dat hij weet dat ik iets van plan ben, ik was echt zo benieuwd naar zijn reactie, en nu heb ik het gevoel dat het verrassings-effect voor een groot deel al verloren is :(

Ik ga natuurlijk wel blijven verder sparen en een nieuwe plaats zoeken voor het geld, maar dit is toch niet hetzelfde meer hè...

Groetjes van een teleurgestelde bruid...

Sarah
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 878

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik22-1-2010 18:09:19

Oei, dat is inderdaad niet zo leuk! Hij zal nu inderdaad wel vermoeden dat je iets van plan bent, maar het belangrijkste is dat hij niet weet wat die verrassing zal inhouden, dus zal hij sowieso wel nog verrast zijn hé! Niet teveel mee inzitten, er zijn ergere dingen!

succes nog!

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik22-1-2010 19:35:59

Ik weet niet hoeveel centjes hij al gevonden heeft. Maar moest het nu nog te doen zijn kan je dan al niet vroeger een verrassing voor hem kopen? bv. valentijn. Een nieuw horloge, een citytrip, een verwendag,... Zo denkt hij er met de trouw niet meer aan, en denkt hij dat hij z'n verrassing al heeft gehad.

groetjes, Carolina

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik23-1-2010 8:09:40

Er zijn inderdaad ergere dingen, weet ik wel hoor :) Maar het was toch wel even schrikken. We wonen al 2,5 jaar samen en het was dus echt de allereerste keer dat hij die bepaalde lade opentrok... En dat terwijl hij me gewoon had kunnen vragen waar hetgeen hij aan het zoeken was lag, ik zou het hem meteen gezegd hebben. Mannen, hè :)

En het was toch al een redelijk hoog bedrag waar ik al een drietal maanden voor aan het sparen ben. Ik heb schrik dat als ik het nu opgebruik voor een andere verrassing (goed idee overigens, toch bedankt) ik niet meer ongemerkt aan mijn totaalbedrag zal geraken (onze rekening is gemeenschappelijk, dus het is niet dat ik er ongemerkt iets kan afhalen, het moet echt met kleine beetjes gaan).

Hij vroeg me gisteren of de verrassing nu nog doorgaat, en ik zei hem dat dit moeilijk zal gaan aangezien het geen echte verrassing meer is nu. Nu dan maar het geld verplaatsen en verder sparen, hopend dat hij dit voorval vergeet...

Groetjes,

Sarah

annelies
17-7-2010
 Meld misbruik25-1-2010 13:11:04

Hallo,

Misschien is dit voor jou beetje een troost : ik wou voor mijn toekomstige een prachtig horloge kopen (aangezien hij deze nog niet heeft) en deze dan 's morgens geven als hij me mijn bruidsboeket schonk ... Maar mijn allerliefste mama heeft alles gewoon verklapt (ze doet er echt niet om hoor dus heb ik het haar allang vergeven) - inclusief wat ik ging kopen ...
Dus weet hij het al op voorhand ...

Groetjes

Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...