Terug naar overzicht
Misschien het spel "The Target" (http://www.lamosca.be/thetarget.htm )?? Je kan dit in verschillende Vlaamse steden spelen en denk wel dat dit ook gaat op feestdagen. We hebben dit gedaan op de vrijgezelle van een vriendin en het was echt supertof.Groetjes,Sarah
Hoezo niet? De horeca zaken zijn zeker open op zo'n dag, zeker als 't 'n mooie lentedag wordt! Volle terrasjes en lekker geld laten ophalen is zeker 'n mogelijkheid in mei, zeker als je 't in Antwerpen doet (cfr. zoo)!
En ja: Centraal station is altijd open. ;)
Ik had mijn vrijgezellendag op de Vlaamse feestdag. Keileuk, want alle terrasjes zaten vol!Groetjes,Véro
Oh ja, wat ik ook nog wou zeggen:We zijn ooit een vrijgezellendag aan zee gaan doen! Ook leuk! En zeker te doen op 1 mei, want aan zee is er steeds wat te beleven:We gingen eerst met z'n allen op de trein, de vrijgezel op de trein laten omkleden, dan pic-nic op het strand, in de namiddag opdrachtjes, een go-cart gehuurd (zo'n grote voor met z'n allen te kunnen rijden), een beetje winkelen (aan zee is alles open!),... Dan 's avonds met de trein richting Gent en daar gegeten, karaoke gedaan,... Was heel tof!Groetjes,Véro