Terug naar overzicht
DebraBij ons word alles in groen-wit doorgetrokken.Alles komt terug in uitodigingen , menukaarten , tafelkaartjes , op een of andere manier in onze kledij , gastenboek enz....Dorien09.07.10
Hey,Wij hadden als kleurenthema zwart/wit. We hadden dit in alles door getrokken, uitnodigingen, kledij, gastengeschenkjes enz.Groetjes Jessieal reeds 57 dagen gehuwd
Wij werken met limoengroen en donkerbruin: in onze uitnodigingen, naamkaartjes, misboekjes, zaalversiering en kerkversiering en gastenboek. Succes!Elke, 10/7/'10
Wij doen lekker origineel: geen thema!05/06/2010
Moet je een thema hebben?Waren dat absoluut niet van plan eigenlijkgroetjes
@ Joke: Uiteraard moet je geen thema hebben. Ik versta niet waarom iedereen dat wel doet. Doe dus even origineel als mij en doe geen thema :-)
@Joke/Channa: Bij ons zijn de thema's "mijn man en ik", lekker klassiek, zoals bij jullie. ;)Tuurlijk moet dat niet, ieder doet er zijn zin in hé. En ook wat is "een thema"? Ik dacht om bij de versiering evt. wat met blauwachtige kleurkes te werken en de menu in zo'n fles te steken met wat kiezeltjes (thx to topic "flessenpost"), maar is niet zeker. Dit omdat 't anders ietsje te kaal is, en aangezien we beiden zeilfanaten zijn, kon 't misschien beetje in die trend. Toch zie ik dat niet als "een thema", bovendien staat niets vast, als zaal toch zelf versiert (dacht wel, weet eigenlijk ni meer), is dat niet nodig.
dag,Op onze trouw staat in het teken van de zonnebloem. ( de gasten krijgen zelfs een zakje met zonnebloempitjes mee.Groetjes
ik denk wel dat er een sverschil is tussen een thema en een kleurenpalet dat je doortrekt over heel de trouwWij trouwen in ware maffia jarne 30-40 stijl, wat we dan wel (al is het met een moderne twist) doortrekken naar ons vervoer, kledij, uitnodiging, foto's, locatie ...
@Eva --> da is 'n SUPER-tof thema! :) Zou'k best ook gewild hebben, maar met de erg conservatieve refo-schoonfamilie in de maak, was dat helaas geen optie voor mij.Véél plezier gewenst! ;)
Ons thema is ONZE trouw! :o) En daarmee bedoel ik dat we vanaf de kleur van de uitnodiging tot in het kleinste bloempje in de kerk, nemen wat we altijd al in onze gedachten hadden. Heb ook een tijd getobd over een thema, maar tenslotte is het bruidspaar eigenlijk het thema van de dag en dat vind je terug in elke versiering, elke maaltijd,... in alles. :o)