Nu Online
Momenteel zijn er 691 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gelnagels aan huis gezocht Deurne

22-1-2010 18:18:47
hallo medebruidjes,

ik ben een nagelbijter, maar voor mijn trouw had ik natuurlijk graag een set nieuwe nagels laten plaatsen. Kennen jullie iemand die aan huis komt aan schappelijke prijzen?

groetjes

Heidi
24-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 756

shana
19-2-2010
 Meld misbruik23-1-2010 18:08:48

hey,

ikzelf ben een nagelijbijter en heb mijn nagels laten zetten bij Funky nails, bieke is echt een supertoffe madam!
Een nieuwe set kost daar 70euro en bijwerken elke keer 40euro, maar dit is echt de moeite, de nagels zijn heel stevig...
ik zou zeker eens daar gaan, ze komt wel niet aan huis, het is in wommelgem, dicht bij den aldi....

groetjes shana.

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik26-1-2010 9:47:27

Als je nog nooit hars- of gelnagels gehad hebt raad ik toch aan om ze paar dagen voor de trouw te laten zetten (is wennen in het begin). Ik zou zelfs al een maandje eerder een setje laten zetten en dan met de trouw laten bijwerken.

Ik zie eigenlijk niet in waarom die persoon aan huis moet komen? Je mag die nooit de dag zelf laten zetten (hars en gel heeft 24u tijd nodig om volledig uit te harden vertelde nagelstyliste mij)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...