Nu Online
Momenteel zijn er 593 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjurk van "c'est moi"

22-1-2010 22:36:24
Liefste bruidjes,

Ik wou eventjes zeggen dat ik woensdag mijn droomkleed gevonden heb bij c'est moi in Nederland. Het is echt zoals op de site staat, veel goedkoper dan hier in de winkels. Ik heb afgelopen zondag kleren gepast in het bruidspaleis die 1400€ kosten en bij c'est moi hingen sommige exact dezelfde modellen van dezelfde merken voor 750euro.
Ik heb een model gekozen van haar eigen collectie.
Echt een aanrader voor iedereen die nog op zoek is!

Grts
Leslie

Leslie
24-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 909

Wendy
28-5-2011
 Meld misbruik23-1-2010 9:29:07

Hey,

Welke trouwjurk heb je gekozen. Waren ze er vriendelijk. Ik ben namelijk ook van plan om daar een kijkje te gaan nemen voor mijn kleed.

groetjes
Wendy

shana
19-2-2010
 Meld misbruik23-1-2010 18:06:52

heykes,

ik heb in augustus mijn trouwkleed al gaan kiezen in cc'est moi bruidsmode in wernhout in nederland.
Voor slecht 500euro had ik mijn kleed, maar heb er nog vanalles gekocht, schoenen, bh, bolero, kousen...
volgende week vrijdag moet ik terug met mijn kleed, om het nogmaals te passen en eventueel te verbreden, ben namelijk net 11weken zwanger en tja kan nog wel een beetje uitzetten tot 19 februari 2010...
hehe, ik vind het echt een toffe winkel en voor die prijs, kan je bij ons ni echt vinden denk ik, vond enkel heel dure trouwkleden...

xxx shana.

Leslie
24-7-2010
 Meld misbruik23-1-2010 20:15:06

dag meisjes,

@ Wendy
Mijn kleed was er eentje van haar eigen collectie (Messiah noemt het merk), ze moest het zelfs nog volledig uitpakken want het was net nieuw maar het kleed zelf heeft denk ik geen exacte naam.

@ Shana
Dikke proficiat in ieder geval met de zwangerschap!! :-)
Ik heb er ook alles gekocht, kleed, onderrok, corsage, slip, kousen, schoenen, juwelenset (oorbellen, armband, halsketting en een setje om in mijn haar te doen. Alles paste perfect en het totaal plaatje klopte hééélemaal. De som waar ik nu in totaliteit aan kom is het bedrag waar je nu bij ons in Belgie enkel een kleed voor hebt. Dan heb je nog niks van accesoires hé.
Ik heb echt niets dan lof over die winkel.
Die mevrouw was bij ons echt héél vriendelijk, had veel humor en we hebben die 4u dat we daar waren echt een leuk gevoel gehad en veel plezier gemaakt.
Onze ervaring was in ieder geval héél goed, hopelijk is dit bij andere mensen ook het geval maar dat kan ik niet weten natuurlijk hé wat hun ervaringen zijn.

Grts

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...