Terug naar overzicht
Hey,Welke trouwjurk heb je gekozen. Waren ze er vriendelijk. Ik ben namelijk ook van plan om daar een kijkje te gaan nemen voor mijn kleed.groetjesWendy
heykes,ik heb in augustus mijn trouwkleed al gaan kiezen in cc'est moi bruidsmode in wernhout in nederland.Voor slecht 500euro had ik mijn kleed, maar heb er nog vanalles gekocht, schoenen, bh, bolero, kousen...volgende week vrijdag moet ik terug met mijn kleed, om het nogmaals te passen en eventueel te verbreden, ben namelijk net 11weken zwanger en tja kan nog wel een beetje uitzetten tot 19 februari 2010...hehe, ik vind het echt een toffe winkel en voor die prijs, kan je bij ons ni echt vinden denk ik, vond enkel heel dure trouwkleden...xxx shana.
dag meisjes,@ WendyMijn kleed was er eentje van haar eigen collectie (Messiah noemt het merk), ze moest het zelfs nog volledig uitpakken want het was net nieuw maar het kleed zelf heeft denk ik geen exacte naam. @ ShanaDikke proficiat in ieder geval met de zwangerschap!! :-)Ik heb er ook alles gekocht, kleed, onderrok, corsage, slip, kousen, schoenen, juwelenset (oorbellen, armband, halsketting en een setje om in mijn haar te doen. Alles paste perfect en het totaal plaatje klopte hééélemaal. De som waar ik nu in totaliteit aan kom is het bedrag waar je nu bij ons in Belgie enkel een kleed voor hebt. Dan heb je nog niks van accesoires hé.Ik heb echt niets dan lof over die winkel.Die mevrouw was bij ons echt héél vriendelijk, had veel humor en we hebben die 4u dat we daar waren echt een leuk gevoel gehad en veel plezier gemaakt.Onze ervaring was in ieder geval héél goed, hopelijk is dit bij andere mensen ook het geval maar dat kan ik niet weten natuurlijk hé wat hun ervaringen zijn.Grts