Terug naar overzicht
Wij geven ons feest in het Dennenhof! :) Heel mooie foto, maar ik zou niet onmiddellijk weten waar je terecht kan voor dit type zaal. Heel veel succes met de zoektocht!
Zijn jullie al eens gaan kijken in hotel Residence Stiemerheide?Da's in Genk en da ligt aan een golfterrein waar ik even de naam van vergeten ben.Kijk eens op www.stiemerheide.be Wij houden ons feest daar en ik kijk er enorm naar uit!!!Veel succes nog en laat iets weten he ;-)GroetjesWendy 07/08/10
Hey,Wij trouwen in domein het speelhof in Sint-Truiden. Je kan alvast een kijkje gaan nemen op de website : www.hetspeelhof.be . Je kan kiezen tussen verschillende zalen. Wij hebben gekozen voor de schuur.Groetjes
wij geven ons feest in ter poorte in wellen. Is wel hoevestijl natuurlijk.
Wij geven ons feest in de kleine graaf in 's Herenelderen.Op de website www.dekleinegraaf.be vind je wat foto's die een impressie geven maar als je het gaat bekijken krijg je toch nog een meer WOW gevoel. En alles van decoratie is bespreekbaar. Ze staan echt voor alles open.Als het binnen jouw regio ligt ga dan zeker eens een kijkje nemen.Dit gevoel hadden we nergens anders.Groetjes
@ Liesbeth: Dat gaan we dan zeker doen, we wonen namelijk in Tongeren. En das inderdaad niet zo ver van dan. Hopelijk gaat het meevallen. :D spannneeennddd@ mensen die in het dennenhof feest gaan vieren: voor welk menu gaan jullie? Heb gehoord da je een huwelijksBBQ kan nemen... Wel benieuwd wa dat inhoudt en hoe het zit als het gaat regenen die dag!xxx
Poortgebouw in Rekem is heel mooi
hof te rhode (Diest) is echt WOW! zowel locatie als eten en bediening zijn geweldig, echt een aanrader!
@ marijke: ja heel mooi locatie ma wel iets te ver van ons! spijtig xHeeft iem ervaring met Den Lavaar in Heusden?
Hallo Anastasia,wat jij "wow" vindt, kan ik natuurlijk moeilijk inschatten. Maar wij hadden ons feest in Récidence Stiemerheide. En wij kunnen alleen positief zijn over ons feest daar.@Wendy: Je kan op je twee oren slapen. Je feest zal zeker in orde zijn!Groeten,Filip en Sarina
Als je op zoek bent naar Exclusieviteit en zeker niets traditioneel ben je het best op de oude mijnsite te ZOlder. Ze hebben 2 zalen, je kan altijd eens informatie opvragen. op de website www.tastecatering.be kan je ook al een goede indruk krijgen van wat ze doen.
Aan dat vb'tje van u hangt wel een heel fameus prijskaartje! Jullie moeten het misschien over een heel andere boeg gooien en uw WOW effect zoeken in een heel trendy locatie, bvb de lounge-stijl van zone21 met veel design-elementen. Die kan verder versierd worden, volgens budget, voor maximaal WOW effect, maar de basis mag er al zijn. Even kijken op www.zone21.be ...