Nu Online
Momenteel zijn er 627 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lange nagels 'n must voor bruid?

23-1-2010 13:17:09
Beste bruidjes,

wellicht één van de meest banale vragen, maar ik wil dan ook alles goed doen maar ben op zich vrij onzeker over vanalles en nog wat.

Wat raar, maar ik weet eigenlijk niet goed wat te doen met nagels. Ik ben geen nagelbijter, maar knip ze altijd erg kort, ik verdraag eigenlijk geen nagels, dat irriteert me, zit zo snel vuil onder, ook al heb je ze die dag zelf nog schoongemaakt. Enfin, ik ben misschien wat neurotisch wat dat betreft.

Hoort 't er wat bij om toch mooie (lange :s) nagels te hebben? Want dan moet ik ook es gaan zien achter zo'n nagelstyliste o.i.d., maar denk da'k heel de dag ambetant ga lopen van die nagels. Anderzijds zou'k ni willen dat mensen zeggen achter m'n rug: "pft... ze had wel iets aan haar nagels kunnen doen".

Wat zijn jullie bedenkingen/ervaringen?

Kathleen
24-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 893

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik23-1-2010 13:21:04

Gewoon een mooi, licht laagje nagellak erop kan ook al wonderen doen, hoor!
Als je geen lange nagels gewoon bent, zou ik het niet doen. Je moet die dag véél handjes schudden, het zou jammer zijn moest je per ongeluk mensen krabben (kan gebeuren, hoor!).

Groetjes,

Véro

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik23-1-2010 13:25:49

Doen wat je zelf wilt.
Als je het niet gewoon bent zou ik het niet doen.

Nele
10-7-2010
 Meld misbruik23-1-2010 13:32:02

Ik vind dat je gewoon moet doen waar je jezelf het beste bij voelt. Je houdt niet van lange nagels, dus dan is het toch geen probleem als je geen lange nagels hebt. Je zal wel stralen van alle gebeurtenissen die dag en het feit dat je in een prachtig kleedje loopt, ik denk dat geen mens op je nagels zal letten. En je mag ook niet vergeten dat het je vrienden en familie zijn die daar zitten. Die gaan echt niet zeggen: ze had wel eens iets aan haar nagels kunnen doen. Maar als je je er echt onzeker over blijft voelen kan je inderdaad een dun laagje nagellak erover doen. Al lijkt mij dat niet nodig als je je er niet goed bij voelt. Je bent wie je bent en iedereen zal je mooi vinden zoals je bent.

Groetjes,

Nele

PS: ik ben niet van plan iets aan mijn nagels te doen...

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik23-1-2010 13:35:38

Hey,

Wel ik ga het eerst eens proberen.... ik ben het ook helemaal niet gewoon om gelnagels of iets dergelijks te hebben... En wie zien wel hoe dat vlot.

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik23-1-2010 13:40:47

hey,

laat je nagels dan maar gewoon kort.misschien wel eens naar manicure gaan (nagelriempjes enzo he)

ikzelf bijt op mijn nagels en ben er een ganse tijd kunnen afblijven en een laagje gel erover. is wel mooi voor de foto's
maar gewone, nette korte nagels met eventueel een laagje doorschijnende nagellak is net zo mooi

vergeet niet meisje, tis jullie dag, doe gewoon waar je jezelf het beste bij voelt
zo weinig mogelijk anderen laten beslissen voor jou.

groetjes, en je zal sowieso stralen

Sandra
19-12-2010
 Meld misbruik23-1-2010 15:36:47

hoi

doe gewoon wat je het beste lijkt.
ik had zelf gelnagels op mijn huwelijk.
Mooi maar je moet ze om de 3 a 4 weken laten bijwerken achterna . ik zelf heb ze laten weghalen achteraf en ik moet zeggen dat mijn nagels enorm broos waren . ikzelf zou het zelfs nooit meer doen .

succes verder
groetjes

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik24-1-2010 17:50:39

neen zeker niet, als je het niet gewoon bent te doen is het inderdaad een heel onwennig gevoel en kan dit soms zelf stuntelig overkomen. Je kan altijd een manicure laten doen.. kort en verzorgt dat is ook heel mooi!

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik24-1-2010 18:32:12

Als je geen lange nagels wil of gewoon bent, dan zou ik zeker wel een manicure laten doen op je korte nagels, met een lichte nagellak. Vergeet niet dat er normaal een foto's in close-up getrokken wordt van jullie handen bij de trouwringen, dus niet leuk als je daar met afgebeten, vuile nagels opstaat ...

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik24-1-2010 20:16:39

Ik zou dit niet doen. Ik kan omwille van mijn werk geen lange nagels dragen. Ik heb met de trouw mijn nagels wel goed verzorgt, een licht nagellakje erop... Ook heel schoon op de foto's hoor.

groetjes, Carolina

Ellen

Meld misbruik25-1-2010 0:53:57

Heykes,

Ik heb ook altijd korte nagels. Enkele weken terug heb ik eens gelnagels geprobeerd... Ik moet zeggen: nooit meer. Ik ben het al niet gewoon om lange nagels te hebben dus heb mij een week geërgerd aan die dingen. Na een week heb ik gevraagd om het eraf te halen. Dit kostte ongeveer evenveel als om ze plaatsen!!! En dan is het nog niet goed gedaan want nu enkele weken later zie je nog altijd waar die gel zit, het brokkelt af en mijn nagels zijn enorm broos geworden... Ik heb nog nooit zo lelijke nagels gehad. Dus ik kan je het alleen maar afraden...

heidi

Meld misbruik25-1-2010 9:00:00

ik ben een nagelbijtster, ik ben een 4tal maand voor mijn trouw naar een nagelstyliste gegaan om gelnagels te plaatsen, eerst wat korter pm te wennen, en nadien steeds iets langer, en ik heb er geen last van gehad op onze huwelijksdag, maar spijtig genoeg heb ik niet volgehouden om van de nagels af te blijven (maar die dag waren ze dan toch op ze'n mooist, en beter ook want je kijkt er toch op als je de foto's ziet)

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik25-1-2010 9:33:06

Ikzelf ben een nagelbijter en heb al enkele jaren gelnagels. Zou dan ook niet meer zonder kunnen. Als je het toch laat doen, zou ik een styliste nemen die LCN gebruikt. Daar zitten geen zuren in dus worden je nagels nadien minder broos dan bij andere producten. Mja het is eigenlijk wat je zelf wilt... Op korte nagels kunnen ze ook gel zetten zonder verlengingen (je moet wel een grote nagel hebben en niet zo van die afgebeten stompjes zoals bij mij ;o) )en dan 'tekenen' ze gewoon een klein streepje wit. Dan heb je een aangename lengte voor jou en mooie nageltjes. Ik zou het wel een keer op voorhand proberen want stel dat je het niet verdraagt OF de styliste is niet goed (er is zo een groot verschil tussen!)... En idd een zachtroze nagellak ik ook mooi hoor...

Groetjes

Stephanie

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik27-1-2010 16:47:25

Ok, thx allemaal!

Ik hou 't toch kort maar -hopelijk- stijlvol. Ga wel nog naar manicure efkes. Nagelbijter ben ik ni en ze zijn ni vies, juist omdat ik ze daarom kort houdt. ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...