Terug naar overzicht
Wel, wij zijn ook zo, ik wou ook absoluut geen dansfeest, ik dans niet en mijn vriend ook niet, dus we zagen er het nut niet van in. We wilden dan ook absoluut geen DJ.We hebben hier echter wel veel kritiek op gekregen en we hebben daar wel naar geluisterd. We hebben nu wel een DJ vastgelegd, hij zal zorgen voor muziek en ons openingsdans enzo, maar de muziek zal niet overheersen, dus mensen die willen dansen, kunnen dansen, maar de mensen die willen zitten praten aan tafels zullen dit ook nog kunnen zonder te moeten schreeuwen :)Wij hebben trouwens ook een live band voor de receptie :)
Hallo,Wij hebben ook geen dansfeest.We kennen niet zoveel mensen dus hebben we een kleine feestzaal genomen en er is nog een feest in een andere zaal en zij geven wel dansfeest dus de muziek mocht toch al neit te luid staan van de einenaars van het restaurant..En ook zijn niet echt dansers die er zijn.We laten wel gewoon wat cd's draaien en we doen onze openingsdans..
Hey KatrienWij zijn ook geen dansers, dus we hadden onze openingsdans, wel een DJ en discobar, tegen 2u30 zat het erop en ik vond dat helemaal niet erg, want het was een super dag!!!Ik heb maar 3x op dansvloer gestaan, openingsdans, dan met m'n vader en m'n schoonvader, voor mij meer dan voldoende.Dat is u keuze hé, niemand kan u verplichten, trouwens na een bepaald uur wordt het toch alleen maar een zotte/zatte bedoening.Marieke
naar die kritiek moet je NIET luisteren.Wij hadden een trouwfeest zonder dansfeest en vooraf had iedereen ook kritiek..en achteraf kregen we van 9 op de 10 mensen te horen dat het het beste trouwfeest ooit was!We hadden wel andere randanimatie voorzien zoals; dixieband, jazzloungeband, oesterbar, champagnebar, kinderanimatie, ballenbad, springkasteel,..we hadden ook de kindjes uitgenodigd en er een namiddagfeest van gemaakt.De kindjes zaten apart in een speciaal aangeklede tent en we hadden 2 kindermeisjes. Dus de mama's en papa's hadden geen last van de kidsw
Mijn zus heeft ook enkel een eetfeest gegeven Er was zelfs geen dansvloer ofzo Maar ik vond het concept perfect bij hun passen (zijn geen dansers) dus heb mij er ook niet aan gestoord. Iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt :)Geniet van jullie feest, zoals jullie dat willenGrtjs
hello, bedankt voor de reacties. ik denk toch dat we voor het concept gaan eten en praten met live band! Zo krijgen de mensen toch wat extra en blijven we touw aan onszelf!!
hey, wij willen ook geen dansfeest... maar wat moet je dan doen met de openingsdans? word die dan wel gedaan? groetjes
Hi wij denken dat we enkel een openingsdans doen en dan liefs dat het live bandje dit speelt. Succes!