Nu Online
Momenteel zijn er 536 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwfeest zonder dansfeest?

23-1-2010 14:38:16
Hello,

Heeft er iemand ervarng met een trouwfeest zonder dansfeest? Ons idee is om receptie te geven met live band omdat het er dan toch wat extra is voor de gasten. Wij zijn niet zo van dansfeesten en mijn motto is blijf wie je bent... Heef iemand hier ervaring mee?

katrien
19-11-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1262

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik23-1-2010 15:10:53

Wel, wij zijn ook zo, ik wou ook absoluut geen dansfeest, ik dans niet en mijn vriend ook niet, dus we zagen er het nut niet van in. We wilden dan ook absoluut geen DJ.

We hebben hier echter wel veel kritiek op gekregen en we hebben daar wel naar geluisterd. We hebben nu wel een DJ vastgelegd, hij zal zorgen voor muziek en ons openingsdans enzo, maar de muziek zal niet overheersen, dus mensen die willen dansen, kunnen dansen, maar de mensen die willen zitten praten aan tafels zullen dit ook nog kunnen zonder te moeten schreeuwen :)

Wij hebben trouwens ook een live band voor de receptie :)

nathalie
2-7-2010
 Meld misbruik23-1-2010 16:41:16

Hallo,

Wij hebben ook geen dansfeest.We kennen niet zoveel mensen dus hebben we een kleine feestzaal genomen en er is nog een feest in een andere zaal en zij geven wel dansfeest dus de muziek mocht toch al neit te luid staan van de einenaars van het restaurant..
En ook zijn niet echt dansers die er zijn.
We laten wel gewoon wat cd's draaien en we doen onze openingsdans..

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik23-1-2010 20:38:55

Hey Katrien

Wij zijn ook geen dansers, dus we hadden onze openingsdans, wel een DJ en discobar, tegen 2u30 zat het erop en ik vond dat helemaal niet erg, want het was een super dag!!!
Ik heb maar 3x op dansvloer gestaan, openingsdans, dan met m'n vader en m'n schoonvader, voor mij meer dan voldoende.

Dat is u keuze hé, niemand kan u verplichten, trouwens na een bepaald uur wordt het toch alleen maar een zotte/zatte bedoening.

Marieke

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik23-1-2010 20:42:33

naar die kritiek moet je NIET luisteren.

Wij hadden een trouwfeest zonder dansfeest en vooraf had iedereen ook kritiek..

en achteraf kregen we van 9 op de 10 mensen te horen dat het het beste trouwfeest ooit was!

We hadden wel andere randanimatie voorzien zoals; dixieband, jazzloungeband, oesterbar, champagnebar, kinderanimatie, ballenbad, springkasteel,..

we hadden ook de kindjes uitgenodigd en er een namiddagfeest van gemaakt.

De kindjes zaten apart in een speciaal aangeklede tent en we hadden 2 kindermeisjes. Dus de mama's en papa's hadden geen last van de kids

w

KARIN
22-5-2010
 Meld misbruik24-1-2010 10:12:35

Mijn zus heeft ook enkel een eetfeest gegeven Er was zelfs geen dansvloer ofzo Maar ik vond het concept perfect bij hun passen (zijn geen dansers) dus heb mij er ook niet aan gestoord. Iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt :)
Geniet van jullie feest, zoals jullie dat willen
Grtjs

katrien
19-11-2010
 Meld misbruik24-1-2010 12:08:39

hello, bedankt voor de reacties. ik denk toch dat we voor het concept gaan eten en praten met live band! Zo krijgen de mensen toch wat extra en blijven we touw aan onszelf!!

joke
31-7-2010
 Meld misbruik26-2-2010 21:48:32

hey, wij willen ook geen dansfeest... maar wat moet je dan doen met de openingsdans? word die dan wel gedaan? groetjes

katrien
19-11-2010
 Meld misbruik28-2-2010 18:02:58

Hi wij denken dat we enkel een openingsdans doen en dan liefs dat het live bandje dit speelt.
Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...