Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Doen jullie iets anders aan voor het feest?

23-1-2010 18:02:36
Ik vroeg mij af of jullie 2 jurken hebben? Een trouwjurk en een jurk voor het dansfeest...

Debra
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 711

frida
6-2-2010
 Meld misbruik23-1-2010 18:12:39

he, dat zou toch zonde zijn?
Ik hou mijn trouwkleed aan!

Groetjes Frida 6.2.2010

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik23-1-2010 18:15:18

Ik in ieder geval niet. Ik ben zo trots op mijn kleed dat ik er de hele dag/avond/nacht mee wil lopen pronken :-)
Het zal zeker niet eenvoudig zijn, want het is een kleed met een lange sleep, maar ja: wie schoon wilt zijn, moet afzien zei mijn oma vroeger altijd :-)

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik23-1-2010 18:30:26

Ik was dit aanvankelijk van plan maar sinds ik m'n trouwkleed heb besteld niet meer, wil het zo lang mogelijk aanhouden!

ines
18-9-2010
 Meld misbruik23-1-2010 19:10:37

hey,

Ik was dit ook van plan. Alhowel ik wel erg twijfel. Mag zaterdag mijn kleed gaan kiezen dus zal het daar wat van afhangen.

Voor mijn kleed wil ik een kleine sleep maar ik dans ook wel zeer graag en vrees dat het wat moeilijk wordt.

Debra kies gewoon wat je gemakkelijk zal zitten. Ik weet met je kleed wil je wel pronken maar heb ook al veel gehoord dat ze tegen de ochtend dat kleed moe zijn.

groetjes

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik24-1-2010 0:04:10

wij wilden eerst een kleine sleep aan onze kleedjes,maar hebben op aanraden van de verkoopster een lange genomen. Hoe langer je sleep, hoe meer ze hem kunnen opsteken voor het feest, hoe makkelijker om te dansen. voor het dansen ofwel beter een lange ofwel helemaal geen, want een kleine kan je amper opsteken en hangt dus meer in de weg met het dansen...
wij hebben allebei maar 1 kleed voor dag+avond, is zowieso al duur genoeg :)

heidi

Meld misbruik24-1-2010 8:57:50

ik had maar 1 kleed en heb er zoveel mogelijk van genoten, het kost al meer dan genoeg. Trouwens kan je zo'n trouwkleed maar 1 keer aantrekken.

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik24-1-2010 9:18:57

Hoi,
mijn nicht had een ander kleedje aangetrokken, maar ik ben dat zeker niet van plan. Je kan je trouwkleed maar één keer aandoen en wil er dan ook zoveel mogelijk van profiteren.
groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik24-1-2010 12:57:54

Ook ik had mijn kleed de hele dag en nacht aan. Ik had niet zo'n lange sleep, maar ik kon hem gemakkelijk opsteken a.d.h.v. lussen in de rok. En ik ben niet van de dansvloer geweest! Ok, soms trapt er iemand op je kleed... Maar so what? Die belandt erna toch in de kast...

Groetjes,

Véro

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik24-1-2010 17:41:00

ik zou het ook niet doen, een trouwkleed kost al wat meer en kan je maar 1 dag in heel je leven dragen. het zou zonde zijn als je daar dan geen lange dag van maakt...

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik25-1-2010 15:13:36

Hey,

Ik doe een ander kleed aan voor het avondfeest. Ik wou graag heel vrij kunnen dansen, en met een kleed van meer dan 10kg gaat dat niet zo goed.
Respect voor iedereen dat dat wel doet, maar ik verkies het anders.
+ das 2 keer verassing !!!

Groetjes,

TINA
1.5.10

s
1-6-2007
 Meld misbruik26-1-2010 11:45:55

Ik had nu wel geen echt dansfeest, enkel avondfeest (dus zonder dansfeest).
Ik had geen andere outfit, wel andere schoenen. En dat kan ik iedereen aanraden!!
Gewoon simpele lichte ballerina's, sportschoenen, slippers,... Wathever. Iets anders voor als de trouwschoenen niet meer goed zitten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...