Terug naar overzicht
he, dat zou toch zonde zijn?Ik hou mijn trouwkleed aan!Groetjes Frida 6.2.2010
Ik in ieder geval niet. Ik ben zo trots op mijn kleed dat ik er de hele dag/avond/nacht mee wil lopen pronken :-)Het zal zeker niet eenvoudig zijn, want het is een kleed met een lange sleep, maar ja: wie schoon wilt zijn, moet afzien zei mijn oma vroeger altijd :-)
Ik was dit aanvankelijk van plan maar sinds ik m'n trouwkleed heb besteld niet meer, wil het zo lang mogelijk aanhouden!
hey,Ik was dit ook van plan. Alhowel ik wel erg twijfel. Mag zaterdag mijn kleed gaan kiezen dus zal het daar wat van afhangen.Voor mijn kleed wil ik een kleine sleep maar ik dans ook wel zeer graag en vrees dat het wat moeilijk wordt. Debra kies gewoon wat je gemakkelijk zal zitten. Ik weet met je kleed wil je wel pronken maar heb ook al veel gehoord dat ze tegen de ochtend dat kleed moe zijn.groetjes
wij wilden eerst een kleine sleep aan onze kleedjes,maar hebben op aanraden van de verkoopster een lange genomen. Hoe langer je sleep, hoe meer ze hem kunnen opsteken voor het feest, hoe makkelijker om te dansen. voor het dansen ofwel beter een lange ofwel helemaal geen, want een kleine kan je amper opsteken en hangt dus meer in de weg met het dansen...wij hebben allebei maar 1 kleed voor dag+avond, is zowieso al duur genoeg :)
ik had maar 1 kleed en heb er zoveel mogelijk van genoten, het kost al meer dan genoeg. Trouwens kan je zo'n trouwkleed maar 1 keer aantrekken.
Hoi,mijn nicht had een ander kleedje aangetrokken, maar ik ben dat zeker niet van plan. Je kan je trouwkleed maar één keer aandoen en wil er dan ook zoveel mogelijk van profiteren.groetjes
Ook ik had mijn kleed de hele dag en nacht aan. Ik had niet zo'n lange sleep, maar ik kon hem gemakkelijk opsteken a.d.h.v. lussen in de rok. En ik ben niet van de dansvloer geweest! Ok, soms trapt er iemand op je kleed... Maar so what? Die belandt erna toch in de kast...Groetjes,Véro
ik zou het ook niet doen, een trouwkleed kost al wat meer en kan je maar 1 dag in heel je leven dragen. het zou zonde zijn als je daar dan geen lange dag van maakt...
Hey,Ik doe een ander kleed aan voor het avondfeest. Ik wou graag heel vrij kunnen dansen, en met een kleed van meer dan 10kg gaat dat niet zo goed.Respect voor iedereen dat dat wel doet, maar ik verkies het anders.+ das 2 keer verassing !!!Groetjes,TINA1.5.10
Ik had nu wel geen echt dansfeest, enkel avondfeest (dus zonder dansfeest).Ik had geen andere outfit, wel andere schoenen. En dat kan ik iedereen aanraden!!Gewoon simpele lichte ballerina's, sportschoenen, slippers,... Wathever. Iets anders voor als de trouwschoenen niet meer goed zitten.