Terug naar overzicht
Hoi Annabel,Kan je gerust begrijpen. wij wilden ook eerst 2 limo's te huren (aangezien we met een suite zitten van 16 personen) en ben ook al eens aan het rekenen geweest en hebben toen ook afgestapt van dat idee. Nu hebben we 2 Mercedes Viano busjes bij een taxifirma gehuurd voor 260 euro (ceremeniemeester hebben we dan apart genomen voor 180 euro) en dan hebben we nog een wagen voor ons zelf moeten zoeken natuurlijk. Deze hebben we deze week eindelijk gevonden. Een oldtimer Talbot voor 150 euro (aangezien we deze mensen kennen). Maar zoals je al kan zien, loopt dit ook fiks op. We hebben maanden aan het zoeken geweest maar alles is duur hoor, ze profiteren hier serieus van, en als er dan nog geen 10 km. afstand moet gereden worden...dan weet je het wel. In ieder geval nog veel succes en je niet te veel aantrekken van de kostprijs, hoe erg het ook is, het is de normale prijs...
dat de limo zoveel kost is de ramp niet maar wel dat ik die moet betalen tussen twee en zes terwijl wij die niet nodig hebben en dat ook met onze ceremoniemeester;hij zei dat zijn werk erop zit als we aankomen in de zaal maar dan moet ik die uren betalen voor niks te doen....er komt elk uur 40 euro bij.dus reken maar..vanaf tien u tot zes uur.drie uren zijn in de prijs dus vanaf 13u tot 18u worden die betaald om..wat te doen????ofwel zorg ik voor iets anders.....alleen om naar de zaal te gaan....wordt watr puzzelenxxx
Hallo,wij kiezen ook voor de limo. We dachten ook eerst om de limo 3u te huren, maar we kozen toch voor een hele dag (ongeveer 8u!). De meerprijs is echt belachelijk weinig ten opzichte van die paar uurtjes. We zijn heel de dag op ons gemak zo, hebben er verschillende keren plezier van tijdens de dag en uiteindelijk is een limo toch iets speciaals é. En dankzij een geste op de trouwbeurs in Kortrijk beginnen de uren pas te tellen vanaf de startplaats en niet vanaf de firma zelf...Veel succes met de zoektocht!
Hallo,Wij hebben de ceremoniemeester tot aan het diner geboekt en dat is 185 euro. Als hij de hele avond nog moet blijven kostte dat 450 euro (vonden wij veel te veel en na het diner hebben we hem toch niet meer nodig). De auto die hij had hebben we er niet bij moeten nemen omdat we een mercedes cls krijgen van de zaal en mijn vader heeft de rest van het transport geregeld. Anders hadden wij extra moeten betalen. Ik vind eigenlijk wel raar dat je dan 40 euro per uur moeten betalen voor niks. Je moet anders eens rondneuzen hoeveel een ander transport kost.Veel succesMaureen11/09/2010
Wij vonden een ceremoniemeester ook enorm duur! Vooral als je weet dat zijn taak nu ook weer niet zo belangrijk is. We hebben daarom een man uit onze vriendenkring gevraagd. Hij heeft zelf een zoon en dochter die net getrouwd zijn en weet dus wel ongeveer hoe alles in het werk gaat. Binnenkort komt hij 's langs en overlopen we met hem het dagverloop. Niet iedereen zou voor zo'n taak geschikt zijn natuurlijk, maar we weten zeker dat hij dat wel is! Voor ons vervoer hebben we een huifkar vestgelegd. Ook niet duur én gezellig!
Dag Annabel,Wij zitten met hetzelfde probleem. Wij hebben een ceremoniemeester genomen en een wagen (heb er al wat spijt van). Ceremoniemeester doet echt niets.Wij trouwen 's morgens eerst voor de wet, en omdat inderdaad die auto betaald wordt voor 3 uur, gaan wij na de wet en tussen de kerk, foto's laten maken. Zo kan de wagen, als de kerkdienst begint, weg. Dan moeten we geen 'overuren' betalen zoals ze daar zeggen.Na de kerkdienst is er toch een receptie naast de kerk, en dan kunnen we gewoon met een tante en nonkel meerijden naar de feestzaal.Groetjes,
Wij hadden geen ceremoniemeester en hebben die ook niet gemist!Ergens in de dagplanning schuiven???Jullie gaan met de limo naar de zaal en terug naar huis dan???? Ik kan eigenlijk niet goed volgen. 'smiddags dient hij om iedereen naar de gemeente en kerk te brengen. Gaat hij dan met jullie mee voor de foto's of brengt hij de suite ergens naartoe? Gaat de suite nog naar huis of direct naar de zaal? Als de suite al naar de zaal kan kunnen jullie misschien voor de foto's een andere wagen voorzien. (fotograaf effe vragen of die niet wil rijden) Foto's van de limo kan je thuis, aan de kerk of aan de gemeente ook maken. Die moet niet persé mee op fotoreportage. groetjes, Carolina