Terug naar overzicht
Je kan het liedje terug vinden op de CD van de mooiste openingsdansen vol 3!!
Hey Alvast bedankt! Maar de live-versie met applaus lijkt me minder mooi voor in de kerk. Maar toch bedankt! Als nog iemand me kan helpen met de gewone versie door te sturen!! Je zou me er echt veel plezier mee doen!
staat idd op de cd van openingsdansen volume 3 mss kan je die cd lenen in de bib ofzo?
hallo ,Ik heb de normale versie van Natalia - You are Naar waar mag ik dit doormailen ?Groetjes ,Sandra reeds 36 dagen gehuwd
Oh dank je Sandra,Je hebt heel mijn dag goedgemaakt!!:o)Mijn emailadres is ev19802008@hotmail.comgroetjes ellen!! en hopelijk kan ik je ook nog eens met iets helpen hier op het forum!!!:o)
Hoi Ellen ,Ik heb het liedje zopas door gemaild .Heel graag gedaan en hoef er zeker niks voor in de plaats terug .Nog zeer veel succes met de voorbereidingen.Vele groetjes ,Sandrareeds 36 dagen gehuwd.
Sandra, ik ben ook al een hele tijd op zoek naar dat prachtige liedje! Kan je het mij ook eens doormailen alstublieft? Alvast bedankt!!Hannekoopjeps2@gmail.com
Hoi Hanne ,Geen enkel probleem .Ik stuur het u zo meteen door !Grts Sandra reeds 37 dagen gehuwd