Terug naar overzicht
hoihoiIk heb mijn halterjurk ook van Marylisse, wel niet bij die bruidswinkel en ik heb rond de 1260 euro betaald, dan kwam er wel nog 50 euro bij voor de retouches.groetjes Sofie 07-05-2010
Even ter info: je kan van de meeste jurken een halterjurk maken! Zo had mijn kleed oorspronkelijk geen bandjes (vind je zo terug op de site en in de boekjes), maar ik heb er een halter aan laten plaatsen. Dat stond beter bij mij.Groetjes,Véro
Handig om weten welk merk het is??! Maar uit ervaring weet ik dat de prijzen bij Robel best meevallen, de mijne koste +/- 1200€.
Hallo,Ik heb een kleedje van Marylise en wordt ook een halter aan geplaatst.Gwen14.05.2010.
hallo,Toen ik in de etalage ben gaan kijken was de prijs gemiddeld €1300. En zo te horen van andere bruidjes is dit zowat de gemiddelde prijs van een jurk. Natuurlijk heb je ook duurdere jurken.Mag zaterdag gaan passen zal dan even verslag over de prijzen komen geven. Het zal mss wat laat zijn maar wie weet heb je er wat aan. groetjes
Bij Robel hangen de prijzen rond 1200.En is het standaard 75euro voor alle retouches.Ik had 1van Marylise 1206euroen 1van een naaister 1103euro die ik mooi vond.Ze zijn heel vriendelijk en hebben snel door wat je juist wilt.Succes bij je zoektocht!