Terug naar overzicht
Hallo, huwelijkskaarten.nu is een hele toffe site. Wij gaan dit jaar trouwen en hebben een zoontje van 3. Wij hebben gekozen voor de uitnodiging mama & papa gaan trouwen. Als u op deze uitnodiging klikt zie je welke tekst aan de binnenzijde staat. Groetjes,Vanessa
Hallo!Wij hebben ook 2 zoontjes (5 en 7). De oudste heeft een tekening gemaakt van 'mama in een kleed en papa in een kostuum' en deze tekening wordt gebruikt op de uitnodigingen en de misboekjes. Tijdens de mis doet de jongste het welkomstwoord. Hij kan nog niet lezen, dus heb ik voor een kort gedichtje gezorgd, dat kan hij gemakkelijk onthouden. De oudste leest het eidwoordje (tekstje 'blijf' ui 'liever lief': gevonden in de bib bij de kinderboeken). Natuurlijk zijn ze onze bruidsjongens!Succes!
ALS JE ME JE EMAIL ADRES DOORGEEFT WIL IK MIJN MISBOEKJE GERUST DOORSTUREN. t IS OOK NOG EEN KLAD VERSIE HOOR. MAAR ZO GAAT T ER MET GOEDKEURING VAN PASTOOR WEL ONGEVEER UITZIEN. HEBBEN OOK TWEE KINDEREN VAN 9 EN 2. MEN ZOON GAAT OOK VOORLEZEN IN DE KERK.MIJN EMAIL: angela.paepen@hotmail.com
Ik wou eigenlijk hetzelfde vragen of er iemand teksten heeft om de kinderen te betrekken in het misboekje. Ik heb een dochter van 7 jaar en een zoontje van 5 jaar. Bedankt alvast als je het wil eventueel doorsturen.E-mail; nancy.brams@skynet.beGroetjesNancy