Nu Online
Momenteel zijn er 637 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kilootjes

24-1-2010 16:30:38
Hey, zijn er nog mensen die graag wat kilootjes kwijt willen tegen de grote dag? Misschien is het leuk om elkaar hierin een beetje te volgen en te steunen, zodat we elkaar kunnen aanmoedigen.

Evi
11-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 20 | Gelezen: 531

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik24-1-2010 17:02:46

Hey,

Ik ben er 1 van! Ik ben vorig jaar tien kilo afgevallen met de Weight Watchers. Ondertussen zijn er terug al enkele bijgekomen. Vanaf woensdag ga ik terug!

Stefanie
27/08/2010

Evi
11-9-2010
 Meld misbruik24-1-2010 17:13:50

Hey Stephanie, ik zie dat we ongeveer in dezelfde periode trouwen. Wij trouwen op 11 september. Ik heb de cd-rom en zou het daarmee willen proberen. Hoeveel zou je nu kwijt willen?

wendy
27-11-2010
 Meld misbruik24-1-2010 17:16:03

hey!

Supergoed idee Evi!!

ik ben er nu al even met bezig (al sinds maart 2009), en toen was het niet voor het huwelijk, maar gewoon om me wat beter in m'n vel te voelen! :)

ik 'moest' maar 8 à 10 kg afvallen, waar er nu al 5kg echt weg blijft( waar ik superblij mee ben), maar die laaste 4-5 kg zou ik echt graag kwijt zijn voor juni, want dan is mijn wettelijk huwelijk en zal ik tegen dan ook al eens op zoek zijn gegaan naar mijn kleed!(ik trouw voor de kerk in november)

nu schrijf ik sinds een week of vier terug alles op in mijn eetdagboek, volg de regels strikter, en het gaat stilletjes aan terug in de goede richting! (naar de 65 kg, ik ben maar 1m60 groot)en dit in combi met bodystyling, waar ze het eetdagboek ook nakijken.

maar omdat ik de 'gemakkelijke'5kg al kwijt ben, is het nu echt moeilijk om die laatste 5 nog kwijt te geraken!! (Helleup :D)

dus zou het wel tof zijn om van anderen te horen hoe zij het doen, en wanneer je een moeilijk momentje hebt het hier even kwijt kunt!

Dus Succes aan u Evi, maar ook aan iedereen die ook nog wat kilootjes kwijt wil!

grtjs wendy

p.s.: ik wil gerust mijn 'dieet'tips delen!

Evi
11-9-2010
 Meld misbruik24-1-2010 17:21:07

Hey Wendy, proficiat dat je al vijf kilo kwijt bent die er ook af blijven. Ik was vorig jaar 12 kilo afgevallen met het proteïnedieet, maar ondertussen is er alweer 8 kg terug bij. Deze wil ik er dus supergraag weer af tegen juli, want dan moet ik mijn kleed gaan passen om het in te nemen. Zie dat je op tijd gaat kijken voor je kleed he, beter wat te vroeg dan te laat, want vijf maanden lijkt me erg krap. Acht weken voor de trouw moet je toch nog eens gaan passen en dan spelden ze het af om het te vermaken. Allez, is mijn mening he.

Lendsey
9-10-2010
 Meld misbruik24-1-2010 17:28:55

Ik zou er ook wel een stuk of 5 kwijt willen, maar mijn lichaam kan dat precies niet. Ik let echt op alles wat ik eet, maar no way dat die kilo's er af gaan... Alle tips zijn dan ook heel erg welkom!

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik24-1-2010 17:33:50

Hey dames!
Ik ben juist bijna 20kg afgevallen, best heel veel! Hier kan je een filmje zien van voor en na http://www.youtube.com/watch?v=UTZBFsWqI8Y&feature=...

Ik heb ook enkele tips en dagmenu's online gezt, ik weet niet of jullie er iets aan hebben.
Tips: http://www.lovetomakeup.be/blog/going-into-the-kitchen/...
Dagmenu's: http://www.lovetomakeup.be/blog/going-into-the-kitchen/...

Veel succes in elk geval, ik weet zeker dat het haalbaar is!

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik24-1-2010 18:02:10

Ik ben vorig jaar 20kg afgevallen met weight watchers, ondertussen zijn er al enkele kilo's terug bij en probeer ik nu ook om ze weer te verliezen (+ misschien nog enkele extra kilootjes, voor echt echt te schitteren op onze grote dag ^_^)

Ben 2 weken bezig en er is toch al weer bijna 1,5kg af, jippie :p

Veel succes,

Sarah

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik24-1-2010 18:24:10

Hey,

Ik weet niet zo goed hoeveel kilo ik kwijt wil, mijn weegschaal werkt niet meer, dus ik weet niet precies hoeveel ik terug bijgekomen ben :-), maar ik denk toch zeker 5 à 7 kilo. Mijn eerste pas is 26 juni, dus heb nog vijf maanden tijd, moet wel lukken hé! Ik vind Weight Watchers echt een hele goeie manier, je mag nog veel eten, af en toe een extraatje, ... Ik ga ook driemaal per week gaan sporten, dus de combinatie van sporten en op eten letten zal er wel voor zorgen dat ik die kilo's terug kwijtraak!

Stefanie
27/08/2010

Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik24-1-2010 19:19:47

Hey Evi,
Ik ga volgende week horen om me in te schrijven voor bodystyling zodat ik in form ben voor mijn trouwdag!:o) Ik ben eens benieuwd. Je krijgt er nog tot eind januari korting. Normaal betaal je 400 euro en nu maar 300 euro voor 20 oefenbeurten en 20 ozonbehandelingen en voedingsadvies. Misschien lijkt het je ook wel iets!
groetjes ellen!

Sandra
19-12-2010
 Meld misbruik24-1-2010 20:08:58

Hoi toekomstige bruidjes ,

In april 2009 ben ik begonnen met mijn afvalrace .
Ik woog maar liefst 88.3 kg (1m79) .
Via de website valtaf.nl kon ik een gratis acount aanmaken en daar alles wat ik eet/at in een virtueel dagboekje plaatsen .
Kcal en dergelijke werden automatisch berekend .
Ik sporte een half uurtje per dag op mijn crosstrainer thuis .
In april begonnen en eind augustus was ik maar liefst 22.5 kg afgevallen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu weeg ik nog 65.8 kg !!
gewoon je eetpatroon aanpassen en gezonder leven , veel bewegen is een must !!
Ik deed het gewoon omdat ik me niet goed meer voelde in mijn vel , niet omwille van mijn huwelijk want toen wist ik nog niet dat ik zou gaan trouwen :-)

Succes met jullie afvalrace

Sandra

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik24-1-2010 20:58:05

Hey allemaal,

Ook ik wil er een kilo of 5-7 af tegen m'n huwelijk op 7 augustus!
Ik ben paar jaar geleden eens 10kilo afgevallen door gezonder en minder te eten, en meer te bewegen. En sinds een week of 2 ben ik daar trg mee bezig.
Ik ontzeg me niks want anders hou ik het toch ni vol. Bv nu woensdag gaan we eten met het werk, vrijdag uit eten met vriendinnen en zaterdag verjaardagsdrink. Ik ga daar gewoon mee genieten, dus niet enkel slaatjes en water voor mij! Maar uiteraard ga ik me ook ni volproppen/bezatten en de overige dagen ga ik extra goed op m'n eten letten.

Voor mij persoonlijk is dit de enige manier om af te vallen en niet terug bij te komen, tis alleen een kwestie van discipline (die soms helaas ver zoek is,hehe).

Alleszins nog veel succes met het dieeten allemaal!

Rik

Meld misbruik24-1-2010 22:41:47

Of je door af te vallen, nu een 'beter' trouwfeest zult ervaren, weet ik zo nog niet. Misschien kun je dit doen omdat je zowiso wat kilo's kwijt wilt.
grtz www.discovideo.be

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik25-1-2010 6:51:04

Hoi Evi,
ik ben sinds een maand ook begonnen door naar een professionele diëtiste te gaan. Ik heb daarvoor ook al weightwatchers geprobeerd. Eigenlijk ben ik niet heel dik 70 kilo voor 1.62m, maar mijn bmi zat toch wel te hoog. Ben ondertussen twee kilo kwijt op een maand tijd en heb helemaal niet het idee dat ik op dieet ben.
Mijn diëtiste leert me gezond te eten en op een andere manier. Ze vertelt me helemaal niet om dingen te laten, al weet je zelf wel dat je bepaalde dingen best veel minder eet. Heel veel fruit eten en water drinken is al veel. Ook sporten, maar wil het effect hebben, moet je minstens drie maal per week anderhalf uur sporten.
Dit past dus niet in mijn programma :-), maar je beweegt meer op andere manieren, he, door bijvoorbeeld meer te wandelen, meer den trap te pakken enzo...

Ik zou er graag nog 5 kilo af hebben tegen eind mei, want dan is mijn eerst pas. Maar zoals ik nu bezig ben, zou het zeker lukken, zei mijn diëtiste.
Trouwens als je gaat trouwen, doe je toch wel een extra effort heb ik al gemerkt.
Ook al leuke reacties gehad, dus dat motiveert ook sterk.
Ik zou zeggen ga naar een goede diëtiste voor een goede begeleiding en dan lukt het wel.
Groetjes en succes!
Joke
31/07/2010

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik25-1-2010 7:55:53

Amai proficiat allemaal! :o)
Ben drie maanden geleden ook begonnen met een dieet (alhoewel dit zo niet meer aanvoelt...) en ben nu 8 kg kwijt. Tegen juli moet er nog zeker 13 kg af (eerste pas) en dan nog 3 tegen 4 september. Ik ben er zeker van dat ik mijn huwelijk anders ga ervaren door 24 kg kwijt te zijn hoor. Ik moest de kilo's zoiezo kwijt dus dit is wel een heel motiverend doel! :o)En mits volhouden is het echt wel haalbaar. Heb het al een keertje gedaan op dezelfde termijn met gewoon gezonde voeding en veel water. Alleen nadien in het oog houden want het komt er zo weer bij. Bij mij toch haha!

Veel succes dames!

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik25-1-2010 8:27:01

Hey

Ik ben in juli getrouwd en ben met weight watchers 10 kg afgevallen voor mijn trouw! Had best wel een mooi lijntje, toen! Nu, 6 maanden later heb ik me iets te hard laten gaan met lekker eten en ben 17kg bijgekomen =s veel ik weet het. Dus 2 weken geleden terug begonnen met ww en sindsdien 2.8kg er terug af. Binnenkort verhuizen we en we gaan wat werken doen in het nieuwe app, dus hopelijk val ik dan ook veel af :-)

Groetjes en veel moed iedereen!!

groetjes, Laura

An
26-3-2010
 Meld misbruik25-1-2010 10:33:40

Hoi,
ik moet niet echt kilo's kwijt, ik moet alleen zien dat mijn kleed blijft passen want het kan niet meer vermaakt worden...
Ik ben 1m63 en weeg 53 kg. Heb gisteren mijn kleed nog gepast en het gaat nog steeds dicht dus... Wel nog 2 maandjes opletten want een kilo is er zo bij zonder dat je het weet ;-)

An 26/3/2010

wendy
27-11-2010
 Meld misbruik25-1-2010 13:39:26

@ Ellen:

Ik doe nu al sinds maart 2009 bodystyling, en het heeft echt effect!! Ze hadden berekend dat ik 8 à 10 kg 'moest' afvallen, en daar is nu al 5kg van gelukt!! ze helpen je daar echt, en waar ik sport (op linkeroever) zijn ze echt heel vriendelijk :D

kzou zo zeggen, succes, en vergeet straks niet je eetdagboek goed bij te houden!

voor de rest nog superveel succes gewenst aan iedereen!! laat het ook niet aan je hart komen wanneer er een kilootje blijft hangen, onze toekomstige ventjes zien ons zo toch ook supergraag!! /D

succes en geniet van de voorbereidingen!!

grtjs wendy

27/11/2010

Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik25-1-2010 15:05:36

Hoi Dames,

Eerst en vooral een dikke bravo voor diegene die al afgeslankt zijn!
Ik ben zelf ook ten huwelijk gevraagd in juni en ben er in juli direct ingevlogen met de Weight Watchers. Ik trouw op 18 juni en ben ondertussen 12kg kwijt en moet tegen mijn eerste pas in april nog 6 a 8 kg zien te verliezen!
Ten huwelijk gevraagd worden was bij mij echt wel een goeie motivatie om vol te houden!
Veel succes iedereen!
En ik kan WW ten zeerste aanraden, gewoon rustig aan, halve kilo per week kwijt en toch nog eten waar je zin in hebt!

Groetjes!

Evi
11-9-2010
 Meld misbruik31-1-2010 11:45:00

Hey iedereen, hoe is het bij jullie de afgeloen week gegaan? Groetjes, Evi

debby
23-10-2010
 Meld misbruik1-2-2010 14:02:09

Hey Dames,

Ik ga sinds 4 jan naar een dietiste !Ik eet nu koolhydratenarm , maw maar 1 maaltijd per dag koolhydraten ! Het helpt echt!
Heb geen honger en ben ondertss 4 kilo kwijt !
Er is zo'n boek van en heet drukke dames dieet .

Mensen zien nog ni echt da ik ben afgevallen maar zeggen allemaal wel van er is iets anders met u... :-)

Dus wie zin heeft...is echt makkelijk en helpt echt!!

Veel succes nog Debs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...