Terug naar overzicht
vind het alvast een mooi liedje, en als jullie het graag horen, waarom niet dan?wij hadden I just can't stop loving you, van Michael Jackson, en we hadden hier erg leuke reacties op
Ik vind het een super mooi liedje! Zoek de tekst eens even op internet op en kijk of het bij je past.
ja die tekst is eigenlijk een beetje het probleem..
moet de tekst zo bijpassend zijn?
hey,ja tekst is soms wel belangrijk maar weet dat velen op dat moment er niet bij stil staan. Neem een liedje dat je graag hoort of die een betekenis hebben.Ikzelf had 3 weken geleden beslist om Hallelujah te nemen. Dit doet me denken aan mijn overleden grootvader en mijn favoriete serie :p.Nu draaien ze het met Haiti en de twijfel is beginnen komen. groetjes ines18/09/2010
Wij nemen Parce que c'est toi van Axelle Red, een heel mooi nummer met een ongeloofelijk romantische en diepe tekst.Ik vind tekst toch wel belangrijk omdat je gezelschap zit te kijken en luisteren.Maar het is wel jullie moment dus dans op wat jullie mooi vinden!
Hallo Jennifer,Wij hadden het ook moeilijk een geschikt nummer te vinden. Uiteindelijk hebben we gekozen voor I belong to you van Anastacia en Eros Ramazotti. Het is een echt cliché nummer, maar voor ons klopt het helemaal.Voorwaarden voor een goed nummer zijn volgens mij:- tekst moet kloppen- dansbaar- positieve ondertoon. Niet te triestig!!!Groetjes,Lotte