Momenteel zijn er 526 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
|
TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kathy
8-9-2018
|
24-1-2010 19:19:33
wij gaan naar de dominicaanse republiek, ondanks orkaanseizoen, willen we het wel wagen, voor dat geld konden we eigenlijk maar een week naar griekenland, en nu gaan we 2 weken naar een droomeiland
|
|
Stefanie
27-8-2010
|
24-1-2010 19:26:31
Hey,
Wij gaan van 30/8 tem 17/9 naar Amerika, roadtrip van twee weken in het Westen + verlengingen met 3 nachten voor een strandvakantie in LA. Wij hebben vrienden die in mei trouwen en 10 dagen naar Mauritius gaan (ik geloof Le Canonier).
|
|
Evi
17-4-2010
|
25-1-2010 6:42:35
Wij gaan naar The Residence in Mauritius.Is een heel mooi hotel, en zeer intressant voor een huwelijk. De bruid logeert gratis, je moet wel je vlucht en halfpension betalen. In totaal is dit een korting van 2000€ en je kijrgt ook nog als extra's: fruit, fles champagne, strandtas, pareo, t-shirt, 5 postkaarten, een catamaran cruise met lunch en soft drinks inbegrepen.
Plus iedere kamer beschikt over een eigen butler, reviews online zijn lovend. Mss heb je iets aan deze tip.
|
|
stephanie
4-9-2010
|
25-1-2010 7:47:20
Hoi Laura,
Wij trouwen ook op 4 september! Wij zijn momenteel aan het twijfelen tussen west USA en Bali, maar we neigen ietsje meer naar Bali toe omdat we na al de drukte van ons werk, studies toch wel eens een keertje willen uitblazen zonder op een strand te moeten gaan liggen.
Groetjes
Stephanie
|
|
Hannelore
4-9-2010
|
25-1-2010 9:32:13
Wij trouwen ook op 4 september en vertrekken hierna naar Aruba: is zonzeker wat belangrijk is voor mij aangezien ik niet tegen de regen kan...Nog veel succes ermee!
|
|
lindsey
3-7-2010
|
25-1-2010 11:22:12
Hallo,
Wij gaan ook naar de the residence in Mauritius. Ziet er een prachtig hotel uit en je krijgt veel korting voor trouwers.
Lindsey
|
|
Shari
11-9-2010
|
25-1-2010 13:04:15
September is een slechte maand om een zonovergoten vakantie te vinden heb ik al ondervonden in mijn eigen zoektocht :) Wij trouwen 11 september en willen hierna ook direct vertrekken.
Wij gaan waarschijnlijk naar een eilandje in Zuid Thailand (reisbureau raadde dit aan ondanks regenseizoen ), Mauritius was eerste keuze maar komt toch boven budget uit.
Hoeveel betaalden zij die naar die Residene in Mauritius gaan dan voor hun twee? En voor hoelang?
Groetjes, Shari
|
|
Evi
17-4-2010
|
25-1-2010 15:28:57
Voor 7n ter plekke, dus 9d, betalen wij iets rond de 6000€ voor een ocean front room hp.
|
|
Katrien
10-9-2010
|
25-1-2010 15:33:44
Wij trouwen op 10 september en vertrekken op 12 september voor 11 dagen naar Cyprus. We wilden eerst graag naar de Malediven, maar dat is echt superduur en het feest op zich kost al genoeg dus dat doen we dan later wel eens. Daarna dachten we aan de Dominicaanse Republiek of Midden-Amerika maar vanwege het orkaanseizoen (waarbij wij het er dan liever toch niet op wagen) is het dat ook niet geworden. Dan maar Cyprus... we zijn er nog niet geweest. Niet te ver, niet de dichtbij, niet TE duur... ideaal om uit te rusten en nog supermooi weer in september. Meer moet dat voor ons niet zijn! ;-)
|
|
Daniela
26-6-2010
|
26-1-2010 10:58:31
Wat Katrien zegt is juist : Cyprus is een héél interessante bestemming qua weer en qua budget ! Zeker in september : geen horden toeristen meer maar nog wel schitterend weer ! Een echte aanrader. Cyprus is gedeeltelijk Grieks en gedeeltelijk Turks (die kust is de mooiste). Tweede taal is Engels.
Mauritius is wel paradijselijker maar let op want in september kan het er fris zijn, vooral de zuidkant waar er veel wind is. Dat is aan de mooie foto's in de boekskes niet te zien maar is wel een feit. Toch zou ik niet in september naar gindcer gaan omdat het weer teveel een loterij is. December is stukken beter. Als je toch zou gaan : de beste kant om te zonnen is de westkust (Grande Baie) van waaruit ook de meeste excursies in zee vertrekken. Over La Réunion weet ik allleen dat het een tropisch klimaat heeft en dat het daar begin september droog is met aangename temperaturen (18-26°).
|
|
Katrien
10-9-2010
|
26-1-2010 11:14:06
Misschien ook niet onbelangrijk om te vermelden... voor onze reis naar Cyprus hebben we net geen € 3000,00 neergeteld. Hier zijn de vroegboekkorting en de korting voor jonggehuwden uiteraard al af. Voor dit bedrag verblijven we 11 dagen All Inclusive en krijgen we als 'Honeymoon-voordeel' van het hotel bloemen en een fruitmand, een romantisch ontbijt op de kamer, gratis sauna, bubbelbad en stoombad, een romantisch avondmaal bij kaarslicht en de vermindering in prijs die ik al vermeldde. Ik kan niet wachten om te vertrekken! :-)
|
|
Liesbeth
24-4-2010
|
26-1-2010 19:06:07
Hey,
Wij gaan eind april ook naar Cyprus. Het is niet superver, maar toch wel 4 uur vliegen. Vlucht en half pension in 3*-hotel betalen wij nog geen 1500 €/2 personen. (wel vroeg geboekt) We mogen sauna, stoombad en bubbelbad gratis gebruiken tijdens ons verblijf.
|
|
Caroline
4-9-2010
|
27-1-2010 22:23:44
hey Laura,
wij trouwen ook op 4 september! Onze huwelijksreis gaat naar Thailand, ondanks het regenseizoen. Eerst enkele dagen Bangkok en dan 10 dagen Koh Samui. Blijkbaar betekent het regenseizoen daar 10 minuten regen in de late namiddag, avond of zelfs gewoon overnacht. En de natuur zou er veel mooier zijn, alles ziet er groen en staat ik bloei. Onze eerste keuze waren de Caraïben, maar het orkaanseizoen stak daar een stokje voor. Dan zijn we naar alternatieven gaan zoeken en zijn we bij Thailand uitgekomen. De temperaturen schommelen er nog rond de 30 graden. En alles samen betalen we 3700 euro, wat ik toch nog schappelijk vind om 2 weken zo ver van huis te zijn.
groetjes, Caroline
|
|
Caroline
4-9-2010
|
27-1-2010 22:23:45
hey Laura,
wij trouwen ook op 4 september! Onze huwelijksreis gaat naar Thailand, ondanks het regenseizoen. Eerst enkele dagen Bangkok en dan 10 dagen Koh Samui. Blijkbaar betekent het regenseizoen daar 10 minuten regen in de late namiddag, avond of zelfs gewoon overnacht. En de natuur zou er veel mooier zijn, alles ziet er groen en staat ik bloei. Onze eerste keuze waren de Caraïben, maar het orkaanseizoen stak daar een stokje voor. Dan zijn we naar alternatieven gaan zoeken en zijn we bij Thailand uitgekomen. De temperaturen schommelen er nog rond de 30 graden. En alles samen betalen we 3700 euro, wat ik toch nog schappelijk vind om 2 weken zo ver van huis te zijn.
groetjes, Caroline
|
|
Margo
4-9-2010
|
6-2-2010 9:45:37
Dag Laura ik ben ook een bruidje op 4/09/10! :-) Wij hebben gekozen voor Sri Lanka. Eerst 8d rondreis en vervolgens 8d strandvakantie met de mogelijkheid tot uitstappen. Eerst gingen we kiezen voor de 8d strandvakantie op de Malediven maar kwam toch een pak duurder uit. Nog veel succes! Margo
|
|
Laura
4-9-2010
|
6-2-2010 16:09:55
Dankjewel allemaal voor de reacties! :-) Wij hebben beslist en gaan nu naar het reisbureau! We gaan eerst 10 dagen naar île de la réunion. We huren er een auto en gaan het eiland bezoeken, rondtrekken, enz. Daarna nog 7d strandvakantie op Mauritius in het hotel Le Victoria. Hmmm ik kijk er al naar uit!
Groetjes,
Laura
|
|
Ans
8-8-2009
|
17-3-2010 17:15:24
Hey,
Wij vertrekken volgende week vrijdag naar Le Victoria!! :-)
Ik ben ervan overtuigd dat het een super hotel is... de kortingen waren alleszins de moeite...
Nu maar hopen dat het weer ook meevalt!!!
Groetjes
Ans
|
|
|
|
|
|
|