TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evi
17-4-2010
|
25-1-2010 6:45:03
Hof van Nazareth is een prachtige zaal, als je met veel bent, dan krijg je namelijk de koetszaal, anders krijg je achteraan de zaal ( naam ontbreekt me even) en dit is een vrij eenvoudige rechthoekige zaal, wel mooi aangekleed. Is wel een stuk duurder dan de andere feestzalen. Ik zou ze gewoon allemaal eens gaan bekijken, prijzen zien en dan kiezen. Veel succes!
|
|
stephanie
4-9-2010
|
25-1-2010 7:44:03
Die kleinere zaal is Salmonzaal. Vond ik voor 100 personen persoonlijk niet al te groot. Het Hof van Aragon zijn wij ook gaan bezoeken en dat was echt ons ding niet. Als je even zoekt met de zoekbalk hierboven, kan je de toch vooral negatieve reacties nalezen. Wij zijn van Kontich, maar trekken voor het feest naar Noorderwijk, naar het Daemshof.
Groetjes
Stephanie
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
25-1-2010 9:51:26
Ik heb over beiden alleen nog maar positieve reacties gehoord maar ben er wel nog niet zel geweest.
Ons feest zal trouwens doorgaan in de Jachthoorn in Kontich.
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
25-1-2010 9:52:52
Ohja, ivm Ter Elst: ben je hier al gaan kijken? Ik vond dit een heel ongezellige zaal, leek me meer iets voor bedrijfsfeestjes. Maar het is idd wel gemakkelijk dat er een hotel bij is voor je gasten. Misschien dat het met een leuke aankleding wel gezellig wordt.
|
|
Tina
1-5-2010
|
25-1-2010 15:00:52
Hey,
Wij trouwen op 1 mei in het Hof Van Nazareth. We hebben de grote zaal + het kleine zaaltje vooraan voor de ceremonie. Is qua zaal iets duurder, maar je krijgt er veel voor terug vind ik. Hof van Aragon vond ik totaal niet vriendelijk. Onze gasten die van ver komen overnachten in de Best Western in Lier (10min van de zaal, en ze hebben een busje !!!)
Groetjes,
TINA
|
|
patricia
26-7-2008
|
26-1-2010 13:50:46
Wij deden onze feest in de feestzaal van Zuid-West. Mss kunnen jullie daar eens gaan kijken en anders stuur ik je een foto door van hoe onze zaal er(aangekleed) uitzag. patricia.houben@telenet.be
|
|
Daniela
26-6-2010
|
26-1-2010 14:14:38
Wij zijn al in Hof van Nazareth geweest en dat was allemaal àf ! In alle opzichten. Tis een heel mooie zaal (grote zaal), tip top bediening, vriendelijk personeel, eten verzorgd, echt heel goed. Maar het is niet goedkoop. Maar ja, je krijgt er dan wel veel voor terug ook.
|
|
Dre
|
16-2-2010 18:09:00
We hebben geen ervaring met de genoemde locaties, maar als het eens iets "anders" mag zijn (trendy lounge stijl in een voormalige maalderij..) neem dan even contact met zone21 (www.zone21.be ). Je kan er bovendien ter plaatse overnachten in een heel leuke b&b.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|