Terug naar overzicht
unchained melody uit Ghost zou ik dan kiezenalhoewel.... A whole new world is ook een prachtig liedje...onze openingsdans is ook niet echt klassiek maar verrek ze... tis onze dans
hallo,Ik vind persoonlijk dat je het 3de moet nemen omdat dit voor jullie echt jullie nummer is. Ik denk dat mensen niet rap zullen beginnen babbelen. Zou een teken zijn van weinig respect.Wij hebben fast car van tracey chapman.Niet echt een typische openingsdans en ook niet echt een slow. Maar voor ons is dit het enige liedje dat echt van ons is. Zou me niet kunnen voorstellen dat ik iets anders zou nemen omdat er mss mensen niet akkoord mee zijn of zouden babbelen.Zeker niet iets nemen voor iemand anders.En zoals ik kan lezen is je keuze ook reeds gemaakt ;o)GroetjesNele
Ik vind het derde liedje echt een prachtig liedje en zeker met heel die betekennis.Een openingsdans is zo magisch dat mensen jullie moment niet durven verpesten hoor :)
ga voor jullie liedje!Wij hebben niet echt een liedje en zijn nog aan het zoeken... we wilden graag zij aan zij van clouseau maar dat is niet gemakkelijk om op te dansen ( veel te snel), nu gaan we waarschijnlijk voor hungry eyes met een choreografie op, dat verwacht niemand.En wij zullen we beetje zenuwen hebben maar we gaan het feest in ieder geval met een megaverrassing openen :o)
Hé, das toch een kei schoon liedje. Misschien een idee om het minder saai te maken (alhoewel ik dat niet verwacht)is de tekst afspelen tegen een doek of op de muur. BV: http://www.youtube.com/watch?v=Am7EI5tdaX4&feature=... groetjes, Carolina
wij zijn er ook nog niet uit. Maar een van onze potentiele liedjes is ook unchainted melody uit ghost.. prachtig liedje. :) je moet kiezen waar jullie zich goed bij voelen.xx
Kies gewoon het nummer dat voor jullie een speciale betekenis heeft. Wat je eventueel kan doen is het door een DJ laten bewerken tot een kortere versie of het laten overgaan in een dansnummer om de ganse familie bij de vloer te krijgen. Zo is het feest meteen ingezet!
Ik heb ook heel lang getwijfeld om feels like home to me te nemen! Ik vind dat een prachtnummer! En je moet niet denken aan wat anderen vinden! Jullie moment, jullie nummer!
Inderdaad! Als dat nummer voor jullie een speciale betekenis heeft gewoon doen hoor! Net omdat mensen het niet kennen gaan ze misschien aandachtiger luisteren. Trouwens, het is elementaire beleefdheid om tijdens de openingsdans stil te zijn :-)De 2 andere liedjes kan je misschien nemen als 2de en 3de dans? Of later op de avond als er nog eens slowkes gedraaid worden
Stepahnie,Ik ga tegen jou zeggen wat ik al tegen honderden koppels gezegd heb: Neem de openingsdans waar je zelf het beste gevoel en/of herrinneringen aan hebt. Je moet je niets aantrekken of de rest van je genodigden deze muziek nu kennen of niet, het is jullie liedje waar je binnen 25 jaar of meer nog altijd kippenvel van krijgt als je het hoort.Trouwens de andere twee kan je dan eventueel gebruiken voor de ouders, getuigen en famillie op uit te nodigen na jullie openingsdans.Alvast nog veel succes.Geert
Bedankt voor jullie reacties! Onze keuze is gemaakt: feels like home is tenslotte ons liedje. :o)
feels like home, prachtig liedje onze keuze viel ook onmiddelijk hierop grtjs