Terug naar overzicht
normaal gezien is het bij linea raffaeli mogelijk om alles te combineren, ik heb dit met mijn trouwkleed namelijk ook gedaan.lesley
Ik kan alleen maar lesley gelijk geven. Bij de collectie van linea raffaeli is alles mogelijk. Ik heb net mijn trouwkleed gekocht en heb ook een combinatie gedaan. Wat wel leuk was is dat ze in linx-fashion in leuven ook nog de collectie van linea raffaeli hebben van vorig jaar. Kan soms ook wel handig zijn.GroetjesLeen
Hey!Ik ben onlangs nog gaan passen bij LR in Brugge en bij de bruidskledij is mixen in ieder geval mogelijk.Ik was trouwens ook heel erg tevreden over de service van LR in Brugge. Als het van afstand te doen is, zou ik zeker eens naar daar gaan. Zij zullen ook het snelste zijn om te combineren en te wisselen. Andere winkels durven daar blijkbaar al eens moeilijk over doen...veel succes ermee!Lien
hallo,bedankt voor de reacties! Mijn kleedje komt van de winkel in Brugge en ben uiterst tevreden over service en zo, vandaar dat we op 6 februari ook daar een afspraak hebben voor suitekledij. Dit weekend waren we echter in een andere winkel en daar zij men dat er van linea niet gecombineerd kan worden, dus vandaar een beetje de schrik.Ondertussen reeds gemaild naar LR Brugge en tis in orde, het kan gemixt worden!Groetjes,Lendsey