Terug naar overzicht
als je echt het merendeel in je hotel blijft zou ik zeker voor de all-in gaan.lesley
Ik volg lesley, als je toch grotendeels in het hotel zal zitten, zou ik voor de all-in kiezen.
mijn ervaring is dat net hotels waar het geen all-in is, meestal net iets beter zijn qua eten en drinken
Met het half pension kan je er gemakkelijker toch eens op uit trekken. Als je half pension hebt eet je vaak ook maar 2 keer (allé, wij toch). 'S morgens die ontbijtbuffetten zijn meestal zo lekker dat we ons vol stoempen en 's middags toch nog geen honger hebben. groetjes, Carolina
Ik zou ook voor de half pension gaan. Die hotels zijn ook vaker meer luxe en lekkerder eten hé. Op vakantie eet ik al pas rond tien uur mijn ontbijt, blijf dan vaak tot elf plakken en dan heb ik nog geen honger op de middag hoor. Een namiddagijsje om de honger te stillen kan er dan weer wel in. :)Nee, ik ben geen fan van de all-in.
Ik zou persoonlijk voor de half-pension gaan (misschien eerst eens checken of dit wel goed gelegen is), het lijkt me toch wel leuk om af en toe even buiten het hotel te gaan, zelfs tijdens een rust-vakantie.Wij hebben één maal in een all-in verbleven en doen dit echt nooit meer, echt niet ons ding, maar dat is natuurlijk erg persoonlijk :)Plus in een half pension zul je ook wel iets vinden (broodjes ofzo) om te lunchen 's middags hoor, het zit dan alleen niet in de prijs, maar is wrschlk wel vééééél lekkerder als die all in buffetten!Groetjes,Sarah
Hotels met een all in formule zijn over het algemeen (iets) minder luxueus en het eten is meestal ook minder goed.Ik zou zeker voor het hotel met half pension kiezen.Zelfs als er niet veel in de buurt is; je kan normaal toch altijd in het hotel zelf eten?Groetjes,Truus
Ik zou voor half pension gaan. Het mag een rustvakantie zijn, het is altijd leuk om eens een uitstapje te doen.Wij kiezen kamer en ontbijt zodat we volledig vrij zijn.groetjesKathleen
En welke bestemming is het? Ik zou sowieso voor de All-Inn kiezen (doa dat trouwens altijd). Uitstapjes kan je dan nog altijd maken. Hetgeen je daar nog zal opdoen aan eten en drinken kan je meestal niet vergelijken met het verschil in prijs. Ik kies dus altijd voor een All Inn formule en ben toch al in echte luxe hotels geweest hoor :-) hangt ook een beetje van de bestemming af
Kunnen jullie niet even een email zenden naar het hotel helf pension en vragen of er in de buurt dingen zijn waar jullie kunnen gaan lunchen ? Of een plaatselijke markt waar je zelf dingen kan kopen en dan picknicken of zo ?Dan weet je toch al wat er mogelijk is en kan je daarna beslissen.