Nu Online
Momenteel zijn er 362 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Betaalbare fotoreportage antwerpen

25-1-2010 14:11:18
Hey tortelduifjes,

Wij zijn een jong koppel dat het wel romantisch vonden jong te trouwen.
Nu jong trouwen betekend ook weinig sparen.
En trouwen is duur hoe simpel ge het ook wilt houden, een grote familie maakt het duur!
Vandaar onze vragen wij zijn nog op zoek naar iemand die de foto's van ons huwelijk wilt maken maar liefst voor een redelijke prijs. Als je iemand kent of weet in de regio van antwerpen die handig is met fotocamera en ev filmcamera laat het ons weten aub.

groetjes

sienke en robbert

Sienke
16-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1039

Toon

Meld misbruik25-1-2010 14:49:52

Beste Sienke en Robbert,

Proficiat met jullie verloving.

Neem gerust eens een kijkje op www.maximuz.be en aarzel zeker niet om ons vrijblijvend te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Toon
0472/67 17 71
www.maximuz.be

christ

Meld misbruik25-1-2010 21:55:52

voor welke datum is het?

grtz,
Christ Vilez
www.huwelijksfotografie.info

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik25-1-2010 22:16:20

hoi, mijn schoonbroer komt foto's trekken op onze trouw, als je me een mailtje stuurt op kristien.schoenmaeckers@gmail.com wil ik je gerust zijn gegevens doormailen! Hij studeert wel nog fotografie maar heeft wel al wat ervaring met amateuristisch fotograferen.
groetjes

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik26-1-2010 9:55:57

www.jensdaems.be

marc

Meld misbruik5-2-2010 15:20:10

hallo & aangenaam proficiat met jullie huwelijk ik ben fotograaf marec en bied jullie een reportage aan voor alles inbegrepen (kerk,jullie shoot,gemeentehuis,receptie en feest)nu voor een zeer scherpe prijs van 350 euro alles inbegrepen+ luxe album zeer proffensineele foto's en albums meer dan 150 tevreden koppels voor info www.fotograafmarec.com of bel gerust 0479/462016 aarzel niet hopelijk tot gauw mvg marec

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...