Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

25-1-2010 14:53:00
Hallo ,
ik vraag me af of iemand weet waar ik 'goedkopere' trouwringen kan kopen.
Het is niet de bedoeling dat we er willen van 10 euro of zo hoor . Maar als ik zo naar de etalages kijk zie ik telkens ringen boven de 500 euro voor eentje.
En dit vind ik toch wel heel veel . Zeker als je bekijkt dat mij nie op mijn gemak zou zijn , om de 5 minuten kijken of hij er nog aan hangt . Ik ben zo al een verlovingsring kwijt gespeeld...
groetjes
kelly
25/06/2011

kelly
24-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 1242

Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik25-1-2010 14:59:32

Hoi naamgenootje,

Wij hebben onze ringen gehaald bij fede di oro. Die van ons kosten 1200euro, maar zijn dan ook wel heel speciaal en ik heb in de mijne veel steentjes.
Je kan daar gerust een kijkje gaan nemen. Ze hebben er voor alle budgetten, ook onder de 500 euro. Bezoek alvast hun website is misschien.

Groetjes,
Kelly

ines
18-9-2010
 Meld misbruik25-1-2010 15:04:02

hey kelly,

Heb gisteren ook van aanstaande bruidjes gehoord dat ze ringen hebben gekocht € 800 of meer. sommigen zelf voor één !!

Ik kan me voorstellen dat zoiets wel wat meer kan maar Dit gaat voor mij ook wat ver. Mijn vriend kan voor zijn beroep die ring niet dragen en hij werkt 7 op 7 overdag en 's nachts. Wij hebben afgesproken om naar goedkopere ringen op zoek te gaan en daarom niet perse trouwringen.

Niemand die het weet en een mooie ring van € 100 gaat daarom niet je huwelijk verpesten.

Doe wat je zelf wil en binnen jullie eigen budget !

groetjes

Kristelle

Meld misbruik25-1-2010 15:08:34

Ik heb een gewone klassieke wit goude ring. Gegraveerd en dit voor 175 euro.

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik25-1-2010 15:11:13

Hey Ines ,

En heb je ondertussen al enkele adresjes gevonden toevallig ?
Ik ga voor mijn trouwkleed helemaal van aan de zee tot antwerpen. Dus voor onze ringen willen we gerust ook een uitstapje ervan maken.
Maar het zit bij ons inderdaad ook zo dat mijn vriend geen ringen mag dragen op zijn werk. En ikzelf vind dit ook geen idee, ik ben opvoedster , en ik ben nogal veel bezig met knutselen en zo ...
Zo heb ik mijn 2de verlovingsring al eens een nacht laten liggen op het aanrecht op men werk. Een geluk dat hij er lag. Maar ik durf wedden dat ik op deze manier mijn eerste ook kwijt was.
Vandaar wil ik echt geen zot veel geld betalen aan ringen.

ines
18-9-2010
 Meld misbruik25-1-2010 15:25:06

hey,

sorry, adresjes nog niet gezocht. Ben nu al enkele dagen bezig met mijn suite die echt mijn keel uithangt.

Zit momenteel te huilen van de stress. Ik bots telkens op familieleden die moeilijk doen. Ik wil geen traditioneel huwelijk en soms kost dat bij bepaalde dingen iets meer en dan hoor je ze klagen maar als ik geen extra auto wil voor 2 kinderen dan is het kot te klein. ik bedoel waarom nog eens €250 geven (waar ze niets aan hebben) om dan aan mijn gasten te schrappen.

maar heb het al op mijn lijstje geschreven voor vandaag om al eens enkele adressen op te zoeken.

succes é kelly

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik25-1-2010 15:30:08

hey Ines ,
klinkt allemaal zo bekend in de oren.
Zou je het anders zien zitten om op msn of facebook verder te praten of zo? wie weet kan het een beetje steun geven , dna hoef je niet te wenen.

sterkte

liesbeth
7-5-2010
 Meld misbruik25-1-2010 15:53:23

Hoi,
Onze ringen zijn van staal en kwamen samen 180 euro, ik was ook niet van plan hier veel geld aan te geven, ik ben verpleegster en mijn vriend dakwerker.
Je vindt deze ringen normala in elke juwelier.
Mvg Liesbeth 7/05/2010

Prinses
17-4-2010
 Meld misbruik25-1-2010 16:40:35

Onze ringen komen uit de amici collectie. Wij betalen voor 2 ringen net geen 300€. Amici heeft veel stalen en zilveren ringen voor een klein budget! Ze hebben een website waar je alle modellen met prijs kan bekijken. De onze hebben we gekocht bij versato :-)

Annemiet
7-8-2010
 Meld misbruik25-1-2010 17:38:32

Hoi,

Wij hebben dat probleem ook wat. Ik ben ook heel gevoelig aan mijn handen en kan bijna geen ring verdragen, dus ben ik sowieso niet van plan een dure te kopen. Bovendien vind ik dat weggesmeten geld, daar doen we liever iets anders voor. Nu heb ik deze week in Leuven op de bondgenotenlaan een juwelenwinkel gezien waar ze sowieso al prijslijke ringen verkopen en die deden dat nu nog es 40% korting. En anders dachten we gewoon twee verschillende te kopen bij twice as nice ofzo. Dat maakt toch niet zoveel uit...
Groetjes!

ines
18-9-2010
 Meld misbruik25-1-2010 17:39:42

hallo,

Via facebook kan je me zeker vinden onder ines swaenepoel. Zou ik leuk vinden. we kunnen elkaar dan eens helpen ;-)

ben je nu al wat wijzer ivm met je trouwringen?
groetjes

sofie
24-10-2009
 Meld misbruik25-1-2010 17:51:03

wij hebben 300 euro betaald voor onze ringen , nie weinig maar ook niet echt veel, doordat we oud goud hebben binnengebracht was de eindprijs zelfs minder dan 100 euro, ze hebben dat goud hersmolten tot onze ringen, heel persoonlijk en mooi

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik25-1-2010 18:06:39

Hey Kelly,

ik verloor mijn ring ook... Als 't net zoals bij mij was, was je er 't hart van in, dan heb je geen zin hem nog eens te verliezen. Toch heb ik wel 't plan om 'n hele mooie (waaraan wellicht prijskaartje hangt) trouwring te kopen, alleen met het verschil dat ik hem NOOIT meer uitdoe. Om hem ni vuil te laten worden, deed ik hem uit tijdens bouw van m'n zusje. Achteraf vertelden mensen mij dat je dat nooit moet doen voor zoiets, als die wat vuil wordt (zoals bij knutselen), kan je hem achteraf altijd gemakkelijk afwassen.
Niet om je van gedacht te doen veranderen, maar 't is misschien ook 'n mogelijke insteek?

Anyway succes met de zoektocht naar jouw ideale ring! ;)

Liesbeth
24-4-2010
 Meld misbruik25-1-2010 18:58:19

Hey,

We hebben klassieke trouwringen in goud gekocht bij fabrigold voor 400 €/paar.

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik25-1-2010 21:14:04

FDO 600-700 voor 2 ringen + graveren, garantie, kussentje .... ja je kan idd zo duur gaan of je zelf wilt. xx

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-1-2010 14:34:17

Wij hebben ook stalen ringen van Amici. Samen kostten ze iets meer dan €200. De mijne is iets duurder omdat er een steentje inzit. Nadeel is dat je ze niet meer kunt vergroten of verkleinen. Voordeel is dat ze niet kunnen vervormen. Onze ringen zijn ook voor een deel glanzend en een deel mat. Dit zal ook nooit vervagen of zo omdat ze van staal zijn.
Aan mijn andere hand heb ik zilveren ringen en je ziet het verschil niet echt, hoor.

Groetjes,

Véro

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik27-1-2010 10:01:44

Hey,
Wij hebben bij het shoppen per ongeluk onze smaak gezien tussen de amici ringen. Diegenen die ik graag zag was 123 euro en voor de mannen 93euro, das dus zeker geen geld! Was meteen ook gerustgesteld.

Wat jouw vervoer betreft: het gemeentehuis is letterlijk achter mijn hoek mits 50 meter stappen en zelfs dat vindt mijn ma ongepast om eventjes tevoet te doen :)

Maar het is mijn dag dus... sorry ma!

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik17-2-2010 10:15:25

hallo kelly,
Wij hebben vorige week onze ringen bij FDO besteld, en tellen daarvoor 720 euro neer voor 2 ringen. de mijne is mooi met veel brilliantjes en witgoud, maar mijn vriend is geen ringendrager en we hebben voor hem dus een zilvere ring besteld, dat natuurlijk ook in de prijs scheelt. Ik ben ook al een ring kwijt gespeeld, ik werk als verpleegster en mag deze dus niet dragen.. als je ze regelmatig aan en uit moet doen vergroot da de kansen.... ik zou er dus ook geen 1000 euro kunnen aan geven :s xxxx

Stephanie
5-2-2011
 Meld misbruik3-5-2010 10:42:48

hallo!
Ik hoor hier veel van amici, mijn vriend en ik zijn namelijk ook op zoek naar goedkopere trouwringen, wij zijn beide verpleegkundigen dus overdag geen kans om ze te dragen en snachts heb je er ook maar weinig aan he... Ik was op zoek naar de website van amici maar zag daar niets van prijzen staan... Moet ik dan gewoon naar een juwelier gaan en naar de amici collectie vragen?
groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...