Terug naar overzicht
Hallo CindyAls ik het mij goed herinner is het vicky die dit item heeft.groetjesLien
hallo,Ook ons thema was film, en ons feest ging door in feestzaal Scala, een oude cinema...Wij hebben ons dvd's ingescand (elke tafel was een film : pulp fiction, notting hil, dirty dancing,...), hebben daar dan een kleiner formaat van gemaakt, hebben lanyards met ons initialen laten maken, en hebben die kaartjes daar dan aangehangen.Toen de mensen toekwamen kregen ze die lanyard en wisten ze aan welke tafel ze moesten gaan zitten.Om aan tafel te gaan hebben we dan de muziek van de desbetreffende film laten afspelen).Groetjes,Els
heyIk heb het thema Hollywood en wij zouden inderdaad met cinematicketjes werken (als uitnodiging), maar ik ben hier nog niet aan begonnen dus kan het nog niet doormailen of zo.Ik zit inderdaad zelf nog wat te puzzelen hoe ik eraan ga beginnen. Gelukkig heb ik nog veel tijd en er zal mij ineens wel iets te binnen schieten :)Ons feest gaat ook door in Scala te Beveren!GroetjesVicky09.09.06